هلاکت فرمانده گروه‌های مسلح وابسته به امارات در شبوه

سمیح جراده الصبیحی در عملیات تک تیراندازان نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان شبوه کشته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: سمیح جراده الصبیحی، فرمانده تیپ دوم نیرو‌های العمالقه در عملیات تک تیراندازان نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان شبوه کشته شد.

به گفته منابع مطلع یمنی، الصبیحی یکی از مهمترین فرماندهان میدانی سلفی بوده و کشته شدن او خسارت بزرگی برای امارات است.

این در حالی است که روز گذشته نیز تلویزیون عربستان به نقل از ائتلاف متجاوز ادعا کرد که یک کشتی با پرچم امارات که حامل تجهیزات نظامی هم بوده است بدست نیرو‌های یمنی توقیف شد. در همین راستا مقامات یمنی ادعای سعودی‌ها را رد و اعلام کردند این کشتی فقط حامل تجیزات نظامی بوده و اقدامات خصمانه و تحریک‌آمیزی را در آب‌های منطقه‌ای انجام داده است.

چند روز پیش نیز منابع محلی اعلام کردند تعداد کشته شدگان و زخمی‌های انفجار‌های رخ داده در اردوگاه نظامی «العمالقه» در استان شبوه بعد از حملات موشکی نیرو‌های یمنی به ۷۰ تن رسیده است.

این منابع تایید کردند که در نتیجه انفجار‌هایی که اردوگاه العمالقه در شهرستان مرخه استان شبوه را هدف قرار داد، بیش از ۷۰ شبه نظامی کشته یا زخمی شدند. این در حالی است که در ساعات اولیه این انفجار اعلام شده بود این انفجار‌ها تنها ۲۱ کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

امارات همواره از هفت سال پیش تاکنون با حمله به یمن خیانت بزرگی را به مردم این کشور کرده و با سرقت، نفت، طلا، آثار باستانی و حتی گونه‌های خاص محیط زیستی این کشور نهایت دشمنی را در حق مردم این کشور به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار