فرزام: احتمال زیاد اردیبهشت ماه میزبان کاپ آسیایی قایقرانی خواهیم بود

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئنیگ درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از شروع بازی‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان- افشین فرزام سرمربی تیم ملی قایقرانی روئنیگ درباره آخرین وضعیت ملی پوشان و تمرین با قایق‌های جدید اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در چند روز گذشته برای قایقرانی افتاد آمدن قایق‌های جدید بود که در این مقطع زمانی باقی مانده تا شروع بازی‌های آسیایی فرصت داریم با قایق‌های جدید تمرین کنیم. بعد از اینکه نتوانستیم به مسابقات قهرمانی آسیا آن هم به خاطر مشکلاتی که کشور میزبان (تایلند) به وجود آورده بود اعزام شویم، اردو‌های خودمان را برای بازی‌های آسیایی از ۲ هفته پیش در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی شروع کردیم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی افزود: متاسفانه اعزام نشدن به مسابقات قهرمانی آسیا قایقرانان ما را از نظر مسائل روحی و روانی به هم ریخت که خدا را شکر الان شرایط آن‌ها بهتر شده و امیدوارم تا شروع بازی‌های آسیایی بتوانیم به شرایط ایداه آل دست پیدا کنیم.

در فصل زمستان بیشتر به کار‌های بدنسازی می‌پردازیم

فرزام درباره بازی‌های آسیایی هانگژوی چین و اینکه آیا ملی پوشان تا آن موقع می‌توانند به شرایط ایده آل برسند بیان داشت: تا قبل از شروع بازی‌های آسیایی ما اردو‌های زیادی را برگزار خواهیم کرد و قصد داریم بدون توقف کار را ادامه دهیم. در فصل زمستان تمرکز ما بیشتر بر روی کار‌های بدنسازی است و استفاده از دستگاه‌های شبیه ساز خواهد بود. برای سال آینده هم که هوا رو به گرمی می‌رود تمام سعی و تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا اردو‌ها را خارج از تهران و در مسافت بلند ادامه دهیم که لازمه کار ما است. قطعا این اردو‌ها می‌تواند در روند نتیجه گیری ما در بازی‌های آسیایی تاثیرگذار باشد.

احتمال زیاد اردیبهشت ماه میزبان کاپ آسیایی قایقرانی خواهیم بود

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ درباره انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ دنیا نیز گفت: در برنامه ریزی که انجام دادیم یکی از برنامه‌های ما قبل از شروع بازی‌های آسیایی شرکت در مسابقات کاپ بین المللی است تا بتوانیم اردوی برون مرزی برگزار کنیم. با توجه به شرایط سخت اقتصادی که در کشور وجود دارد باید ببنیم آیا برگزاری اردو در خارج از ایران امکان پذیر است یا خیر. در ضمن به احتمال بسیار زیاد اردیبهشت ماه مسابقات کاپ آسیایی را در تهران برگزار می‌کنیم که این رقابت‌ها قرار است در مسافات ۱۰۰۰ متر انجام شود.


بیشتر بخوانید


کنفدراسیون قایقرانی آسیا با میزبانی ایران موافقت کرده است

فرزام تصریح کرد: همچنین اگر بتوانیم در مسابقاتی که در مسافات ۲۰۰۰ کیلومتر برگزار می‌شود شرکت کنیم قطعا به ما در بازی‌های آینده کمک زیادی خواهد کرد. در آخرین جلسه کنگره کنفدراسیون قایقرانی آسیا بحث میزبانی ایران ارائه شد که خوشبختانه با موافقت اعضا رو به رو شده است. بعد از مشخص شدن شرایط مسابقات نام تیم‌های شرکت کننده هم معلوم خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار