مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی از حضور استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران نهم تا دوازدهم بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد که آذربایجان شرقی با آمادگی کامل و با هدف معرفی همه جانبه ظرفیت‌های گردشگری استان در آن حضور خواهد یافت.

 با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم این اداره کل توسعه همه جانبه گردشگری در سراسر استان است، در این نمایشگاه علاوه بر ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان، سه شهرستان کلیبر، شبستر و بستان آباد به صورت ویژه معرفی خواهند شد.

 آذربایجان شرقی در این نمایشگاه به معرفی برنامه‌های دیجیتالی و الکترونیکی گردشگری، ظرفیت‌های گردشگری سلامت و غذا، معرفی آثار تاریخی ثبتی به خصوص آثار ثبت جهانی شده اخیر، ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و همچنین صنایع دستی استان خواهد پرداخت.

از دیگر برنامه‌های غرفه آذربایجان شرقی طی روز‌های برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، رونمایی از نماد‌ها و معرفی رویداد‌های گردشگری و صنایع دستی استان طی سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.