رئیس اورژانس فارس گفت: نیرو‌های امدادی اورژانس شهرستان اقلید؛ بیماری با مشکل کاهش هوشیاری و گرفتار در برف را با موفقیت به مرکز درمانی منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد جواد مرادیان در تشریح جزئیات این حادثه، از امدادرسانی توسط اورژانس ۱۱۵ اقلید به آقای حدودا ۷۰ ساله (با مشکل کاهش هوشیاری) و گرفتار در برف خبر داد.

او گفت: با توجه به بارش سنگین برف در روستای سه قلات و تردد سخت خودروی اورژانس و پارگی زنجیر چرخ در حین مسیر اورژانس ۱۱۵ علی‌رغم مشکلات تیم فوریت‌های پزشکی را سریعا به محل اعزام کرد.

مرادیان گفت: ساعت ۱۸:۵۲ تیم فوریت‌های پزشکی با تلاش فراوان خود را به این بیمار رساندند و پس از بررسی وضعیت وی، با هماهنگی با EOC، هلال احمر و دبیر بحران شبکه اقلید خودروی فرماندهی با تکنسین ۱۱۵ (اقای سعید شبانی) به سمت سه قلات حرکت و بیمار را به بیمارستان اقلید اعزام کردند.

رئیس اورژانس فارس گفت: همکاران فوریت‌های پزشکی اقلید که در این ماموریت موفق حضور داشتند، آقایان سعید شبانی و رحمان قاسمی بودند که از تلاش‌های آنان تشکر و قدردانی می‌کنم.

او گفت: این ماموریت از ساعت ۱۸:۵۲ آغاز و ساعت ۲۳:۳۰ عملیات به پایان رسید.

مرادیان در ادامه گفت: بر اساس هشدار هواشناسی مبنی بر شکل گیری سامانه بارشی در استان فارس طی روز‌های آینده، آمادگی‌های لازم به گروه‌های امدادی اورژانس و بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی داده شد.

مرادیان گفت: دستورالعمل آمادگی برای شرایط اضطراری به تمامی واحد‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابلاغ شده و در صورت وقوع حوادثی مانند سیل، روند ارائه خدمت بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی به هم استانی‌ها و مراجعان، متوقف نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار