پس از عادی سازی روابط فاش شد؛

گسترش فساد؛ مهم‌ترین فعالیت صهیونیست‌ها در امارات

بسیاری از صهیونیست‌های ساکن دبی تجارت خود را در این کشور به فعالیت در حوزه‌های مواد مخدر و فحشا اختصاص داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان- به گزارش پایگاه اینترنتی کمیته دفاع از حقوق بشر در جزیره العرب، طی سال گذشته، حدود هزار اسرائیلی از ۴ هزار یهودی که در حال حاضر در امارات زندگی می‌کنند به دبی نقل مکان کرده اند.

کانال ۱۲ عبری زبان اسرائیل اعلام کرد: از زمان امضای توافقنامه «ابراهیم»، اسرائیلی‌ها عاشق امارات به ویژه دبی شده اند و تعداد زیادی از آن‌ها زندگی خود را به دبی منتقل کرده اند و به کار‌های مربوط به گردشگری، رستوران داری، املاک و همچنین کار‌هایی که کمتر قانونمند هستند، مشغولند.

شکی نیست که توافقنامه ابراهیم که کمتر از یک سال پیش بین اسرائیل و امارات امضا شد، هم زمان با تعطیلی‌های سراسری در اسرائیل، دبی را به مرکز گردشگری اسرائیلی‌ها تبدیل کرده است و بسیاری از آن‌ها برای مدتی طولانی در امارات باقی مانده اند و برخی از آن‌ها نیز زندگی خود را به این کشور منتقل کرده اند.

برآورد‌ها نشان می‌دهد از زمانی که در‌های امارات به روی اسرائیلی‌ها گشوده شد، نزدیک به هزار اسرائیلی در دوره‌های مختلف زمانی وارد امارات بخصوص دبی شده اند و به کار فحشا، تجارت مواد مخدر، پولشویی، گردشگری، املاک و هتل داری مشغولند و در مجموع حدود چهار هزار یهودی در دبی زندگی می‌کنند.

 سال گذشته حدود ۱۰۰ جنایتکار اسرائیلی وارد دبی شدند که برخی از آن‌ها تحت تعقیب پلیس اسرائیل هستند که برای زندگی از تل‌آویو به امارات فرار کرده اند. آن‌ها جامعه بزرگی در امارات ایجاد کرده اند و به حرفه‌ها و کار‌های مختلف از جمله تجارت مواد مخدر، الماس، طلا و املاک مشغول به کار هستند.

این کانال به نقل از یک جنایتکار بزرگ اسرائیلی که برای زندگی به دبی آمده است، بدون اینکه نام او را فاش کند، نوشت: «بسیاری از پول‌های کثیف به امارات قاچاق شده است.»

کانال ۱۳ عبری زبان اسرائیل پیشتر گزارش داده بود: توافقات عادی سازی روابط تل آویو با کشور‌های عربی، بازار‌های طلایی برای صادرات انواع جرائم از اسرائیل به ویژه قاچاق مواد مخدر، پولشویی و فحشا به این کشور‌ها باز کرده است.

در گزارش این کانال به نقل از مسئولان اسرائیلی آمده است: تل آویو با صادرات جنایتکاران خود به سراسر جهان در بخش پولشویی و تجارت مواد مخدر منحصر و متمایز است، زیرا این افراد از توافقنامه‌های عادی سازی روابط برای ایجاد روابط با باند‌های تبهکار بین المللی سوء استفاده می‌کنند.

امارات و اسرائیل در سپتامبر ۲۰۲۰ با نظارت آمریکا، توافقنامه عادی سازی روابط امضا کردند که این اقدام واکنش‌های خشمگینانه فلسطینیان را در تمامی سطوح برانگیخت.

گفتنی است، توافقات عادی سازی روابط تل آویو با کشور‌های عربی از عمق پدیده دست داشتن اسرائیلی‌ها در ارتکاب جنایت و اعمال خلاف قوانین از جمله دزدی از هتل‌ها و فروشگاه‌های آزاد در فرودگاه‌ها هنگام جشن‌ها و ارتکاب تخلفات رانندگی و قاچاق مواد مخدر پرده برداشت و آن‌ها را آشکار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
ی امار بگیرید عربستان و امارات چقدر جیره خور تو این مملکت داره

امار بگیرید که چقدر نفوذ بین مردم و دولت ایران دارن

پای پول زیادی درمیوونه که خیلی ها رو وسوسه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
همه آمریکا و آمریکایی ها هم گروگان و اسیران صهیونیست ها هستند...!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۷ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
صهیونیست = قتل و فحشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
احسنت
اشرافی گری و قمار بازی و...

برای رسیدن به هر هدفی در تمام کشور ها
از همین راه استفاده کردن
تا انسان ها رو از روند عادی زندگی خارج کنن

و بعد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
اززمانی که با اسرائیل غاصب طرح دوستی ریختن کلأ داره ازبیخ وبن نابودمیشه چندوقت دیگه دبی میشه سرزمین دوم یهودیها ولی ازنوع خلافکارهاش. انشاالله ازطرف یمن هم هر روز موشک تقدیمشان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
مگر مرکز فساد نبود که توسط صهیونیستی ها انجام میشود.
خودم چند بار ابوذبی و دبی رفته ام هیچ فرقی بین فرهنگ و رفتار غربی ها در اروپا و در امارات نیست ونیز سایر مللی که در آنجا کار و کسب دارند!!
در واقع غربیها دبی را برای انجام تفریحات کارکنان خود که در دبی و شرکتهای نفتی آنها در شیخ نشین ها کار می کنندآباد کرده اند و خیلی دلشان بحال عربها نسوخته گرچه عربها هم از این نمد برای خود کلاهی می دوزند یا از دولتی گل آب پای راجونه هم‌میرود.
آخرین اخبار