فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر دو سوداگر مرگ دستگیر و قریب به ۶۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  سردار احمد طاهری گفت: در ادامه عملیات‌های تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان و اشرافیت اطلاعاتی روی باند‌های سازمان یافته قاچاق مواد مخدر، روز گذشته در پی رصد تحرکات اعضای یک باند قاچاق و اینکه سوداگران مرگ قصد جا به جایی یک محموله سنگین مواد مخدر از شهرستان ایرانشهر به بخش‌های مرکزی کشور را دارند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ایرانشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان می گوید: مأموران انتظامی پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام عصر روز گذشته قاچاقچیان را هنگام جا به جایی محموله مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانشهر- مهرستان شناسایی کردند.

او  با اشاره به اینکه سوداگران مرگ با قرار گرفتن در منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پرحجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند، اضافه کرد: در این عملیات با عکس‌العمل سریع ماموران انتظامی دو سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های به جا مانده مقدار ۵۹۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی و عملکرد جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ایرانشهر، گفت: برخورد با قاچاق مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت‌های مهم پلیس است و انتظامی سیستان و بلوچستان با تمام توان و قدرت، سرسختانه در این راه خواهد ایستاد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار