سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: موارد ابتلا به کرونا در استان، افزایشی است و پیک ششم کرونا در استان شروع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- قباد محمدی در نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: پیک ششم کرونا آغاز شده است. باید همانند پیک‌های قبلی که همکاران زحمات بسیاری متحمل شدند، برای کنترل بیماری و مهار آن در این مرحله نیز با تمام توان همکاری و همراهی لازم را داشته باشیم.

همه باید دست به دست هم بدهیم و با تمام توان تلاش کنیم و این بیماری را مهار و از پیک ششم نیز با سربلندی عبور کنیم. همه همکاران باید آمادگی لازم را برای مقابله با این پیک ایجاد کنند، با توجه به روند افزایشی تعداد موارد ابتلا در روزهای اخیر، به طور قطع در هفته های آینده تعداد بستری‌ها افزایش خواهد داشت.

درخواست ما از مردم هم این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌ویژه استفاده از ماسک را جدی بگیرند و برای تزریق دُز دوم و سوم واکسن کرونا برای حفظ سلامت خود و دیگران اقدام کنند. پرسنل و همکاران کادر بهداشت و درمان و به‌ویژه در بیمارستان‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند و حتما از ماسک مناسب و امکانات حفاطتی استفاده کنند تا در کمال صحت، بیماران را درمان نمایند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.