عضو هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی مجلس علت پرداخت حقوق های نجومی در کشور را خلاء قانونی می داند.

باشگاه خبرنگاران جوان -  حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میرتاج الدینی عضو هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در کارگروه تحقیق و تفحص ادامه داشته و آخرین جلسه با مدیران بانک ها برگزار شد.

هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در مجلس یازدهم با هدف شناسایی مصادیق پرداخت های نجومی و همچنین رفع خلاءهای قانونی برای جلوگیری از تکرار پرداخت های نامتعارف تشکیل شده است.

میرتاج الدینی اعلام کرد که هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در لایحه بودجه پیشنهاداتی ارائه کرده تا زیر ساخت های این معضل حل شود، البته خلاء قانونی عمده ترین مشکل حقوق های نجومی است.

مالک شریعتی نیاسر رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفته هدف هیات تحقیق و تفحص از ‎حقوق های نجومی مچ گیری نیست، این هیات ابتدا به آسیب شناسی و اصلاح قوانین و سپس به معرفی مصادیق تخلف به مردم خواهد پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است با استفاده از بستر و زمینه هایی که شرکت های دولتی و بعضی از سازمان ها با استفاده از خلا قانونی ایجاد می کنند زمینه ایجاد حقوق های بی رویه ایجاد می شود.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرد که در لایحه بودجه تصویب شده از یک جا حقوق پرداخت شود و هر سازمان و ارگانی یک فیش حقوقی داشته باشد. در طول سال هم هیچ سازمان و ارگانی حق ندارد خودش حقوق ها را بالا ببرد و مصوبه جدید داشته باشد بلکه باید بر اساس آنچه در مجلس مصوب می شود عمل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
عجب ادم بیخودی نیاشر شریعتی بابا جمع کنید دکانتان را شما بروید شفافیت را دنبال کنید خودتان نجومی بگیرهستید
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۲:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
یکی نیست به این بی همه چیزها بگه شما چندین دوره در مجلس چه غلطی می کردید. وقتی افرادی که هر را از پر تشخیص نمی دهند رأس امور باشند قوانین مثل آبکش و مجریان فاسد و همه چیز نابسامان می شود
Germany
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
بله مالیات بر در امد پزشکان باید بصورت قانونی پی گیری شود.
مالیات بر درآمد پزشکان بدون هیچ استثنایی
مالیات بر درآمد پزشکان بدون هیچ استثنایی
مالیات بر درآمد پزشکان بدون هیچ استثنایی
آخرین اخبار