شهردار منطقه هفت گفت: تابلو‌ها و بنر‌های غیر مجاز در سطح منطقه هفت در جهت صیانت از حقوق شهروندان و رفع نازیبایی‌های سیمای شهری به طور مستمر از سطح منطقه جمع آوری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - اکبری گفت: در راستای ارتقای زیبایی بصری و همچنین حذف ناهنجاری‌های محیطی و ایمن شدن پیاده رو‌ها جهت تردد عابران پیاده، تابلو‌ها و بنر‌های غیر مجاز از معابر سطح منطقه هفت جمع آوری شد.

 شهردار منطقه هفت گفت: با توجه به اینکه به افراد متخلف تذکر و اخطار کتبی از قبل داده شده بود برخی از افراد قوانین را رعایت نکرده و اقدام به نصب تابلو و بنر‌های غیر مجاز در سطح معابر نموده که به منظور بهبود سیما و منظر شهری و صیانت از حقوق شهروندان توسط نیرو‌های اجرایی و امور شهر منطقه هفت جمع آوری و پاکسازی شده.

به گفته این مقام مسئول، نصب تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی غیر مجاز برای عابران پیاده و افرادی که قصد گذر از معابر را دارند می‌تواند خطر آفرین باشد و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین حفظ زیبای‌های بصری، تابلو‌ها و بنر‌ها و تبلیغات غیر مجاز در سطح منطقه در پیاده روها، تیر‌های چراغ برق، درختان، بولوار‌ها و ... جمع آوری شد.

اکبری گفت: افرادی که به منظور تبلیغات قصد نصب تابلو و بنر دارند می‌توانند با مراجعه به شهرداری و طبق آیین نامه تبلیغاتی در مکان‌های مشخص شده و مجاز اقدام به نصب تابلو تبلیغاتی کنند در غیر این صورت شهرداری اقدام به جمع آوری تابلو‌های غیر مجاز نموده و مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.