مدیرکل ورزش کرمان گفت: انتظار داریم این استان باتوجه به گستردگی، تعدد تیم‌ها و نقشی که در توسعه فوتبال ملی و حمایت‌های بنگاه‌های افتصادی دارد، در فدراسیون فوتبال صاحب کرسی باشد.

میثم پاریزی در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کرمان، گفت: فوتبال استان با توجه به شرایط امروز، به عنوان قطعه مهمی از پازل این ورزش کشور محسوب می‌شود و امیدواریم هیئت فوتبال بتواند با قدرت به کار خود ادامه دهد.

به گفته او، کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور، شرایط خاصی را چه از حیث وجود ۲۳ شهرستان و چه زیرساخت‌های ورزشی به ویژه فوتبال دارد.

پاریزی می‌گوید: استان کرمان با احداث صد‌ها زمین چمن طی سال‌های گذشته در حوزه فوتبال اقدامات خوبی انجام داده و این زیرساخت‌ها در جا‌هایی که مهد استعداد بوده اند، احداث و بهره برداری شده است.

او از کاندیدای هیئت فوتبال استان کرمان خواست، پس از انتخاب، نگاهی ویژه به توسعه فوتبال استان به شکل متوازن داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: همانقدر که باشگاه‌های صنعتی برای ما مهم هستند، بومی سازی در حوزه باشگاهی، استعدادیابی، توسعه فوتبال و فوتسال بانوان و توازن در آموزش بایستی در برنامه این هیئت لحاظ شود که از جذابیت‌های این ورزش پرطرفدار نفعی برای استان کرمان ببریم.

پاریزی می‌گوید: انتظار داریم استان کرمان باتوجه به گستردگی، تعدد تیم‌ها و نقشی که در توسعه فوتبال ملی و حمایت‌های بنگاه‌های افتصادی دارد، در فدراسیون فوتبال کشور هم صاحب کرسی باشد که توقع جامعه استان است تا کرمان قویتر از گذشته در فوتبال کشور به کار خود ادامه دهد.

او از نقاط بارز این مجمع انتخاباتی را نداشتن دخالت اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هیئت استان در مجمع عنوان کرد و گفت: امروز انتخاباتی شفاف، سالم و صادقانه را برگزار می‌کنیم.

پاریزی ابراز داشت: مسئولیت آینده فوتبال استان کرمان با رای دهندگان است و امیدواریم با آگاهی کامل انتخابی در راستای تحولی جدید در استان داشته باشیم.

محمد جواهری سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان نیز در این آیین گفت: نمی‌توانیم فوتبال را از دنیای مدرن کنونی حذف کنیم؛ زیرا این ورزش با خانه و زندگی ما در هم آمیخته و کمتر چیزی مثل فوتبال داریم که چنین به پستوی زندگی‌ها راه یافته باشد.

هفت کاندید مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کرمان هم در این نشست به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

علی رضا ابراهیمی، عباس ارجمند کرمانی، مهدی جهانشاهی، علیرضا دادگر، علیرضا کهوری، وحید محمدی و محمدجواد یزدپور به عنوان کاندیدای مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کرمان برای چهار سال آینده هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار