معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از آمادگی ۱۳۹ اقامتگاه بوم‌گردی در این استان برای میزبانی زائران نوروزی خبر داد.

یوسف بیدخوری گفت:  واحد‌های اقامتگاه بوم گردی در نوروز امسال برای پذیرش و گنجایش بیش از چهار هزار و ۳۰۰ نفر شب اقامت در خراسان رضوی آمادگی کامل دارند.

برای نوروز امسال تعداد ۱۳۹ واحد اقامتگاه بوم‌گردی در خراسان رضوی میزبان مسافران و زائران نوروزی هستند.

او گفت: امسال با گشایش انجام شده در حوزه سفر همگام با کاهش شیوع ویروس کرونا و گسترش واکسیناسیون، شاهد استقبال خوب مسافران و زائران از سفر هستیم و این استان و مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی مورد توجه عاشقان این بارگاه در سفر‌های نوروزی قرار دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کلیه اصول و موازین بهداشتی از جمله الزام تزریق واکسن برای مسافران و شاغلان تاسیسات گردشگری، نظارت بر روند اقامت مسافران در کلیه واحد‌های اقامتی از جمله اقامتگاه‌های بوم گردی با حساسیت و به صورت کامل انجام می‌شود.

بیدخوری گفت: خوشبختانه اقامتگاه‌های بوم گردی یکی از نقاط قوت گردشگری و معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بومی گردشگری خراسان رضوی است و در این زمینه تاکنون بسیار موفق و پررونق عمل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.