جانمایی ۳۰ مکان عرضه میوه شب عید در سطح شهر

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان گفت: ۳۰ مکان برای عرضه میوه شب عید در سطح شهر کرمان در نظر گرفته شده است.

هادی کاربخش گفت: با همکاری شرکت تعاون روستایی و هماهنگی پلیس راهور، ۳۰ مکان برای عرضه میوه شب عید جانمایی شده است.

به گفته او همچنین این سازمان، نسبت به ساماندهی دست‌فروشان بازار بزرگ و جلوگیری از سد معبر، به راه‌اندازی اکیپ گشت به‌صورت دوشیفت در محدوده بازار بزرگ اقدام کرده است.

کاربخش با بیان اینکه ۱۰۰ فقره مجوز فروش ماهی قرمز و وسایل سفره هفت‌سین برای متقاضیان صادر شده است، از راه‌اندازی ۴۰ غرفه بازارچه فروش ملزومات شب عید در پارک «مادر» با کمک این سازمان خبر داد.

او می‌گوید: با کمک این سازمان پنج ایستگاه برای استقرار و ساماندهی وانت‌بار‌های فروش میوه نیز در سطح شهر کرمان تعیین شده است.

کار بخش گفت: تاکنون، برای ساماندهی مشاغل و سد معبر، تعداد ۱۷۰ اخطاریه به مغازه‌داران ابلاغ شده است.

او می‌گوید: در همین خصوص از شهروندان محترم می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به شماره ۳۲۷۵۵۵۵۸-۰۳۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

او می‌گوید: همچنین این سازمان با توجه به ترافیک ایام پایانی سال و برای کم‌شدن مشکلات مردم، نسبت به راه‌اندازی گشت موتوری اجراییات اقدام کرده است.

کاربخش از جمع‌آوری حداقل ۷۵ متکدی با همکاری کلانتری ۱۱ و تحویل آن‌ها به اردوگاه ماده ۱۶ در ایام پایانی سال خبر داد.

او به کارگاه‌های غیرمجاز بازیافت نیز اشاره کرد و گفت: در خصوص مصوبات شورای تأمین استان درخصوص تجمیع کارگاه‌های بازیافت غیرمجاز در محدوده شهر و تأکید فرمانداری، شهرداری با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی، نسبت به تعیین دو نقطه خارج از محدودۀ شهر برای اختصاص به این مهم اقدام کرده است.

کاربخش با بیان اینکه این دو نقطه توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان در حال واگذاری است، گفت: مصوب شده شهرداری کرمان درخصوص انتقال و تعطیلی این‌گونه مشاغل مزاحم در قالب مجتمع‌های صنفی پس از تحویل گرفتن زمین‌های مذکور از اداره‌کل راه و شهرسازی اقدام کند.

او می گوید: در راستای اجرای محدودیت‌های شهرداری کرمان مبنی بر ساماندهی مشاغل مزاحم شهری، کمیسیون بند ۲۰ سازمان مشاغل، ۵۰۰ کارگاه بازیافت غیرمجاز را که در محدودۀ منازل مسکونی فعالیت می‌کردند، پلمب کرده است.

برچسب ها: میوه شب عید ، غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار