رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت: بیش از ۴۰۰ بازدید در ۱۴ روز ابتدایی طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی ویژه ایام نوروز در شهربابک انجام شده است.

مجید اسدی گفت: بیش از ۴۰۰ بازدید در ۱۴ روز ابتدایی طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی ویژه ایام نوروز و ایام ماه مبارک رمضان از مراکز تولید، عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی در شهرستان بوسیله گروه های نظارتی دامپزشکی انجام شده است.

او می‌گوید: به منظور اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت‌های بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، گروه های نظارتی دامپزشکی با بازدید از اماکن و مراکز تولید، عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی، شرایط و ضوابط بهداشتی ارائه شده طی دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی را بررسی می‌کنند و در صورت هرگونه قصور و کوتاهی از سوی این مراکز هشدار‌های لازم داده خواهد شد و در صورت تکرار به مراجع قانونی مربوطه ارجاع می‌شوند.

اسدی با بیان اینکه حفظ بهداشت عمومی و تأمین غذای سالم برای عموم شهروندان از اهم وظایف دامپزشکی است گفت: این طرح از ۱۴ اسفند در شهربابک آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت با جدیت ادامه دارد و در بازدید‌ها تمام نکات بهداشتی مورد توجه بازرسین بهداشتی قرار می‌گیرد.

اسدی می‌گوید: شماره تلفن ۳۴۱۱۲۰۳۴ آماده دریافت نظرات و شکایات مردمی هستند و از مردم درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار