مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: تاکنون اقامت ۱۳۷ هزار و ۲۰۶ نفر در مدارس استان اصفهان ثبت شده است.

محمدرضا ابراهیمی، امروز در سومین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، گفت: پس از دو سالی که جامعه با ویروس کرونا درگیر شد و منع سفر اجرایی شده بود، با انباشت سفر‌های انجام نشده مواجه بودیم، با این حال مشخص نبود امسال سفر‌های نوروزی انجام خواهد شد.

مقدمات سفر‌های نوروزی هر ساله از آبان آغاز می‌شد و تا روز‌های پایانی اسفند پذیرش انجام می‌شد، اما امسال تا روز هجدهم اسفند هنوز ابلاغ نشده بود که آموزش و پرورش باید برای اسکان مسافران آمادگی داشته باشد و در روز بیست‌وپنجم اسفند اولین گروه مسافران نوروزی در اصفهان پذیرش شدند.

او می‌گوید نگاه به مسافران نوروزی در بین مسئولان نباید اداری و سازمانی باشد و بر اساس آموزه‌های دینی، مسافران نوروزی میهمانان اصفهان هستند که از آن‌ها پذیرایی می‌کنیم، زیرا فرهنگ شهر اصفهان با برخوردی که در پذیرش مسافران انجام شده به آن‌ها منتقل می‌شود.

یکی از جلوه‌های توسعه‌پذیری و فرهنگ، مسافرپذیری است؛ در ابتدای شروع فرایند اسکان مسافران بیش از یک‌هزار کلاس درس در شهر اصفهان آماده شده بود که با استقبال خوب مسافران، این تعداد به بیش از چهار هزار کلاس در شهر اصفهان و بیش از ۶۵۰۰ کلاس در استان اصفهان افزایش یافت.

به گفته او تاکنون اقامت ۱۳۷ هزار و ۲۰۶ نفر در مدارس ثبت شده است و به نحوی از شهروندان و مسافران پذیرایی شد که هیچ فردی با جواب منفی برای اسکان مواجه نشد و هیچ‌یک از این افراد نارضایتی نداشتند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: هیچ دید اقتصادی در اسکان مسافران وجود نداشته است و هزینه دریافت شده، کمتر از هزینه‌ای است که برای پارک خودرو پرداخت می‌شود؛ رضایتمندی مسافران از خدمات سفر، منجر به رضایت آن‌ها از نظام جمهوری اسلامی شده است و بر این باور هستیم که فعالیت در این حوزه همچون جهاد در راه خداوند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.