رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اجرای طرح‌های پر شمار ترافیکی از کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر استان به حول و قوه الهی با بکارگیری کلیه توان نیروی و خودرویی موفق به کاهش ۲۰ درصدی تصادفات در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل شدند.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به رقم خوردن این کاهش آمار جان باختگان تصادفات در معابر درون شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اجرای طرح‌های ترافیکی، حضور پیشگیرانه در معابر با هدف کاهش تخلفات، مشارکت حداکثری هم استانی‌های عزیر کرمانی، پایش و تجزیه و تحلیل تصادفات، همکاری دستگاه‌های همکار ترافیک و اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان را از عمده دلایل کاهش جانباختگان ناشی ازتصادفات عنوان کرد.

سرهنگ خوشوقت بخش مهمی از مأموریت‌های پلیس در حوزه راهنمایی و رانندگی را به تبیین اصول، راهبردها، سازوکار‌ها و ارائه راهکار‌های کاربردی در حوزه افزایش ضریب ایمنی ترافیکی برشمرد و اجرای این تدابیر را ضرورت‌هایی مهم در ارتقا امنیت ترافیک و کاهش سوانح رانندگی دانست و گفت: در این میان نیروی انسانی یکی از عوامل مهم در افزایش و یا کاهش تصادفات است و علاوه بر این آموزش شهروندان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی در افزایش فرهنگ ترافیک تاثیرگذار بوده و کمک حال پلیس در کاهش تصادفات است.

به گفته سرهنگ خوشوقت مهمترین اولویت پلیس راهور استان در سال جاری کاهش جانباختگان و مصدومان حوادث معابر شهری است که به همین منظور با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و اجرای برنامه‌های ارتقاء فرهنگ ترافیک برای تحقق حداکثری آن تلاش می‌شود.

برچسب ها: تصادفات ، مصدومان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار