دادستان عمومی و انقلاب اندیکا بر ترویج امر به معروف و نهی از منکر جهت برچیده شدن ناهنجاری‌های اجتماعی و توجه به فضیلت و حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

علی زلقی گفت: حلول ماه مبارک رمضان ماه بندگی، خداوند متعال فرصت مناسبی برای خودسازی و تبلیغ این ماه در راستای تعالی اجتماعی و شکرگزاری نعمت‌هایی که در اختیار بشریت قرار داده تا رسم بندگی را به کمال برساند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا می گوید: در ترویج امر به معروف و نهی از منکر جهت برچیده شدن ناهنجاری‌های اجتماعی تلاش نمایند و از برگزاری هر گونه مراسم ختم و جشن عروسی به صرف نهار و نصب هرگونه بنر و اطلاعیه جهت دعوت مردم به صرف نهار در نقاط پرتردد شهرستان با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، جداً خودداری نمایند.

به گفته او با توجه به برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیکا طی هفته گذشته و ارسال مصوبات این ستاد به دستگاه‌ها و اصناف مختلف شهرستان، تمامی اصناف و دستگاه‌های مربوطه می‌بایست نسبت به رعایت تمامی موارد همکاری لازم را داشته باشند.

چنانچه شهروندی برخلاف مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدام نماید، با توجه به مشهود بودن جرم ارتکابی (روزه خواری در ملاعام و یا تظاهر به روزه خواری) با ایشان مطابق قانون برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار