مدیر موسسه خیریه حجت ابن الحسن العسکری (ع) گفت: در طرح افطار ۱۵ چهار هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بین مددجویان ۷۰ موسسه خیریه فارس توزیع می‌شود.

مهدی محلاتی گفت: طرح افطار ۱۵ به همت مدیر موسسه خیریه «حجت ابن الحسن العسکری (ع)» و برای پانزدهمین سال متوالی به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

مدیر موسسه خیریه حجت ابن الحسن العسکری (ع) گفت: در این طرح که ویژه ایتام و مستمندان اجرا می‌شود در هر روز ماه مبارک رمضان با کمک خیران، ۶ هزار نیازمند اطعام می‌شوند.

او گفت: این طرح شامل سه زیر طرح به نام‌های طرح «سلمان»، «امیرالمومنین (ع)» و «پیامبر اعظم (ص)» است و نیکوکاران با یک تماس با خط‌های تلفن ۳۲۲۵۹۶۰۰ و ۳۲۲۷۹۶۰۰ می‌توانند در طرح ثبت نام کنند.

محلاتی گفت: در طرح «سلمان» با کمک یکصد هزار تومانی فرصت مشارکت خیران و نیکوکاران برای افطار به چهار خانواده نیازمند، در طرح «امیرالمومنین (ع)» با کمک ۱۴۰ هزار تومانی برای افطار به ۶ خانواده نیازمند و در طرح «پیامبر اعظم (ص)» با کمک ۱۸۰ هزار تومانی برای افطار به هشت خانواده نیازمند فراهم شده است و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۰۲۶۷۹ برای ارسال کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

محلاتی به برگزاری این طرح در ماه رمضان سال ۱۴۰۱  اشاره و گفت: در این طرح امسال، چهار هزار بسته معیشتی خشک به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بین مددجویان ۷۰ موسسه خیریه فارس توزیع می‌شود که در قالب ۲۴۰ هزار وعده غذایی است و از این طرح چندین سال به عنوان بزرگترین طرح محرومیت زدایی کشور یاد می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.