آمادگی بسیج هنرمندان فارس برای همکاری با مدیریت شهری

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس اعلام آمادگی کرد که بسیج هنرمندان با همکاری شورا و شهرداری اقدامات خوب و اثربخش هنری را در سال جاری دنبال کند.

سرگرد پاسدار مجید میکائیلی در تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلابی در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: چه در سطح شیراز و فارس تلاش شد که نگاه هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های از جمله حوزه هنری، سازمان فرهنگی و اداره کل ارشاد اسلامی برای گرامیداشت این هفته ایجاد شود.

او گفت: با نگاه متفاوت تولید آثار و برگزاری جشنواره‌های مختلف را در این هفته دنبال می‌کنیم و شهید شاخص هنرمند امسال استان فارس مهدی اثنی عشری معرفی شده است.

میکائیلی به افق هنری در سال ۱۴۰۱ اشاره و گفت: توجه تمامی دستگاه‌های فرهنگی و هنری در فعالیت‌های مرتبط به این رویکرد باشد.

نظام برنامه‌ریزی و هم تراز با استعداد‌های بومی، داشتن نگاه مردم محور، مسئله محور و محصول‌مند، ارائه الگوی هنرمند انقلابی، تبیین دیدگاه شهید آوینی و اعلام آمادگی برای همکاری با شهرداری و شورای شهر در شیراز بخش دیگری از صحبت‌های میکائیلی در صحن علنی شورای شهر بود که به عنوان افق هنری مطرح شد.

همچنین در صحن علنی امروز شورا به پاس قدردانی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، از خانواده‌های شهیدان رمضان، قربان و منوچهر سلطانی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از احد ده‌بزرگی شاعر آیینی، محمد مهاجر خوشنویس برجسته استان، علیرضا حیدری پورفرد پیشکسوت تعزیه، سعید کریمی مدیر خانه طراحان فارس، سیدحامد ترابی مسئول دفتر تاریخ شفاهی شیراز و مستندساز، مهدیا علی‌زاده کاندیدای خوانندگی در جشنواره موسیقی فجر سال ۱۴۰۰، عبدالرضا قیصری شاعر و طنزپرداز، مجید ایزدی نویسنده، محمد جعفری مستندساز، میثم محمدی نویسنده و کتابفروش، محسن گل‌آرایش گرافیست، مریم همایونی خوشنویس، سید مهدی موحد فعال فرهنگی ـ هنری، محمدعلی یزدان شناس فعال فرهنگی ـ هنری و سید محمد حسین جلیل ثالث فعال فرهنگی ـ هنری تقدیر شد و در پایان نیز احد ده‌بزرگی، پدر شعر آئینی فارس شعرخوانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.