وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تهدید گروه‌های مقاومت فلسطینی ادعا کرد ارتش این رژیم آمادگی مقابله با اقدامات مقاومت را دارد.

 بنی گانتس، وزیرجنگ رژیم صهیونیستی نسبت به افزایش تنش و درگیری‌ها در همه جهات به گروه‌های مقاومت فلسطینی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری سما، او در این خصوص ادعا کرد: ارتش برای تشدید اقدامات خود در همه میدان‌ها از جمله غزه و لبنان آمادگی دارد.اگر آرامش برقرار شود می‌توانیم سن ورود از کرانه باختری به مسجد الاقصی را کاهش دهیم.

این درحالی است که طی روزهای گذشته افراد زیادی از سران این رژیم تایید کردند ارتش اشغالگر بازدارندگی خود را در اردوگاه جنین از دست داده و آمادگی مقابله با این رویکرد جدید مقاومت را ندارد.

یوسی کوبرفاسر رئیس سابق بخش تحقیقات در سازمان جاسوسی «أمان» رژیم صهیونیستی اعلام کرد آنچه موج کنونی عملیات فلسطینیان را متمایز می‌کند اجرای عملیات در داخل خط سبز با استفاده از سلاح‌های گرم است که تغییر مهمی در فلسطینیان و حرکت به سمت نظامی کردن مقاومت به شمار می‌رود و به نظر او رژیم صهیونیستی آمادگی مقابله با این رویکرد فلسطینیان را ندارد.

گانتس اقدام تشکیلات خودگردان در محکوم کردن عملیات‌های شهادت طلبانه اخیر را ستود و گفت: این کار خوب است، اما من توقع دارم که این تشکیلات علیه برخی از مسئولان خود بخصوص در منطقه جنین که سخنان تحریک آمیز بر زبان می‌آورند وارد عمل شود.

حازم قاسم، سخنگوی حماس نیز در پاسخ به سخنان بنی گانتس گفت: تهدیدات وی ملت انقلابی ما را نمی‌ترساند و آن‌ها به مبارزه مشروع با اشغالگران ادامه می‌دهند. وی افزود: این بیداری و انقلاب تا رسیدن به اهداف عالی خود ادامه خواهد داشت.

عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رای الیوم در گزارشی درخصوص رویکرد جدید مردم فلسطین برای مبارزان با اشغالگران صهیونیست تایید کرد چهار عملیات شهادت طلبانه صورت گرفته به دست پنج تن از کسانی که «به شکل رسمی» به هیچ گروه مقاومت فلسطینی وابسته نبودند، در تحقق اهداف خود برای به شکست کشاندن همه نظریه‌های امنیت و ثبات اسرائیل موفقیت آمیز بود، روحیه شهرک نشینان را به شدت از میان برد و بر نگرانی، وحشت و ناامیدی آن‌ها در هر نقطه‌ای از خاک فلسطین اشغالی افزود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار