توزیع پنج هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان و ایتام در کاشان

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان از اجرای طرح رزمایش مومنانه سال ۱۴۰۱ با توزیع پنج هزار بسته غذایی در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در شهرستان خبر داد.

محمدشریف زارعی در مرحله اول نشست رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در فرمانداری کاشان گفت: ۵ هزار بسته غذایی هر یک به ارزش چهار میلیون تومان و در کل به ارزش ۲ میلیارد تومان با پیگیری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام توزیع می‌شود.

او می‌گوید: اجرای طرح رزمایش مومنانه در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام از ولادت حضرت امام حسن (ع) تا سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) با محوریت قرارگاه‌های جهادی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی و سایر دستگاه‌های دولتی و مشارکت خیران بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

به گفته او، رزمایش کمک مومنانه در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و تقویت روحیه حماسی ایثار، گذشت، فداکاری و همدلی در مردم اجرا می‌شود که ارزش تحقق آن در ماه مبارک رمضان علاوه بر خیر و برکت فراوان برای هموطنان پاداش مضاعفی برای بانیان نیکوکار آن دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: تقویت جشنواره‌های مذهبی و فرهنگی از جمله جشنواره‌ها و نمایشگاه بین‌المللی قرآن در شهرستان بسیار حائز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار