مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طرح اجرای روکش آسفالت جاده شلیل به لندی در شهرستان اردل آغاز شد.

آقای غلامی گفت: طرح اجرای روکش آسفالت جاده شلیل به لندی،  به طول حدود ۳۰ کیلومتر، با مشارکت راهداری و بنیاد علوی اجرا می‌شود.

بنیاد علوی ۴ میلیارد تومان برای اجرای طرح روکش آسفالت شلیل به لندی کمک کرده است.


بیشتر بخوانید


برای اجرای طرح روکش آسفالت شلیل به لندی، با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان اردل، راهداری و بخشدار میانکوه، بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

فرج‌الله نادعلی‌پور رئیس شورای اسلامی بخش میانکوه شهرستان اردل گفت: نبود مسیر ارتباطی مناسب در بخش میانکوه، خدمات‌رسانی به اهالی را با مشکلات بی‌شماری همراه کرده است.

جاده میانکوه تا دوپلان و جاده دسترسی کارون چهار که از مسیر‌های سخت گذر به شمار می‌رود علایم راهنمایی و رانندگی ندارد و تنها با وسایل نقلیه خاص قابل تردد است.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که روستا‌های بخش میانکوه با آن مواجه هستند، فرایند خروج جمعیت جوان از روستا‌ها است به گونه‌ای که حتی برای حمل تابوت در مراسم‌های ترحیم، هیچ جوانی در روستا نیست.

وضعیت نامناسب جاده روستا‌های کنمی، مور و تل تاگ، چالی کمر به ملک شیر، سرمازه کاهیدان، سه راهی شلیل به دورک و گوزلک، لندی، ورودی به روستا‌های شلیل علیا و روستا‌های علی آباد از سمت جاده خوزستان و تکمیل سه راهی رفن از مشکلات عمده این بخش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار