بهره برداری از ۸۰ زمین چمن مصنوعی تا شهریورماه در استان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال تا شهریور ماه ۱۴۰۱ با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان در روستا‌های سراسر استان افتتاح خواهد شد

ادهم کرد  گفت: مجموع با ۲۶۲ زمین چمن رکورد دار در کشور هستیم.

ااو گفت:  این زمین‌های چمن مصنوعی یک‌هزار و ۳۵۰ مترمربع است.

کرد گفت: تاکنون ۱۸۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای‌های سراسر استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده است.

ادهم کرد، همچنین افزودگفت: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت وزارت ورزش و جوانان، بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال تا شهریور ماه ۱۴۰۱ به این آمار اضافه خواهد شد که در نوع خود رکوردار کشور هستیم.

او گفت: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستا‌ها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه بامواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: تاکنون ۳۸۲ خانه ورزش روستایی در روستا‌های سراسر استان راه اندازی شده و ۲۲ مورد دیگر تا پایان سال تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

ادهم کرد، گفت: هم اینک ۱۳۷ سالن چندمنظوره ورزشی، ۹ استادیوم فوتبال، ۱۲ استخر شنا و ۳ جاده سلامت در سیستان و بلوچستان موجود و در حال بهره‌برداری است.

اوگفت: برای توسعه فضای ورزشی در سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی ساخت خانه کبدی و کشتی در زابل و سالن مهم و استراتژیک ۴۵۰۰ نفری در زاهدان و سالن چند منظوره ورزشی ۲۰۰۰ نفری چابهار شروع شده و تا شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او گفت: هم‌اینک هفت ورزشگاه فوتبال، ۱۸ سالن چند منظوره ورزشی، یک استخر شنا، ۲ جاده سلامت، ۱۱ سالن تخصصی شامل سالن کبدی ۴۵۰۰ نفری، کشتی زابل، ۲۰۰۰ نفری چابهار، کشتی زاهدان، ۱۷ شهریور زاهدان و ۶ رشته ورزشی و همچنین ۲۰ خانه جوان، پ ۵ گود زورخانه در سراسر استان در حال احداث است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار