جنبش آزادی خواهان سیاست تخریب خانه‌های اسرای فلسطینی را شکست خورده و بیانگر ضعف رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف خود برشمرد.

جنبش آزادی خواهان اعلام کرد اقدام رژیم اشغالگر در تخریب خانه های قهرمانان سلسله عملیات شهادت طلبانه سیاستی شکست خورده است که نشان دهنده بیچارگی رژیم اشغالگر در تضعیف اراده مردم فلسطین و تلاش برای فرار از بحران ها با ارتکاب چنین جنایاتی است.

به نوشته پایگاه خبری شهاب، در بخشی از این بیانیه آمده است: اگر رژیم اشغالگر معتقد باشد که این سیاست، اراده مردم ما را تضعیف می کند، عزم آنها را می شکند و آنها را به عقب نشینی وا می دارد، خیالاتی شده است. ملت ما در گذشته و هم اکنون آماده است هر آنچه را در توان دارد برای مقابله با رژیم اشغالگر، حمایت از سرزمین و بازپس گیری حقوق خود فدا کند و این جنایات انگیزه ملت فلسطین را برای تکمیل راه جهادی تا دستیابی کامل به اهداف تقویت خواهد کرد.

جنبش آزادی خواهان تاکید کرد ما تشکیل شبکه ای امن برای تقویت پایداری خانواده اسیر عمر جرادات و همه خانواده هایی که خانه هایشان تخریب شد و همچنین بازسازی خانه هایشان را با هدف شکست شادی رژیم اشغالگر در این جنایت شنیع خواستاریم.

در همین حال، جنبش فلسطینی مجاهدین در واکنش به اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در تخریب خانه اسیر فلسطینی عمر جرادات اعلام کرد: سیاست تخریب منازل از جمله تخریب منزل عمر جرادات به عنوان تازه ترین اقدام‏، بیانگر تفکر انتقام جویانه رژیم صهیونیستی است و ملت و نیروهای مقاومت فلسطین از ادامه تلاش در مقابله با دشمن اشغالگر صهیونیست منصرف نشده اند و نخواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار