آزمون سراسری فوق العاده وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه امروز جمعه همزمان با سایر استان‌ها در آذربایجان شرقی برگزار شد.

خانم معصومه فرهادی رییس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در آذربایجان شرقی  گفت : این آزمون با شرکت ۴ هزار و ۲۶۶ دواطلب در تعداد چهار حوزه امتحانی شامل شهر‌های تبریز، مراغه، مرند و شبستر برگزار می‌شود.

از مجموع داوطلبان فوق ۲ هزار و ۸۱۴ نفر را مردان و بقیه را بانوان متقاضی تشکیل می‌دهند که امروز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محل دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر‌های یاد شده به رقابت با همدیگر می‌پردازند.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده استان‌ها از جمله آذربایجان شرقی بر نحوه برگزاری آزمون نظارت دارند.

داوطلبان در صورت قبولی در آزمون کتبی امروز، باید در مرحله دوم که مصاحبه شفاهی شامل موضوعات علمی و شخصیتی می‌باشد، نیز شرکت کنند.

حضور بازرس مرکز وکلای قوه قضائیه در آذربایجان شرقی و مقامات ارشد قضائی برای بررسی نحوه برگزاری آزمون، از خبرنگاران رسانه‌های جمعی برای پوشش این آزمون سراسری قدردانی کرد.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به عنوان نهادی حقوقی در سال ۱۳۷۹ و با هدف اعمال حمایت‌های لازم حقوقی و تسهیل دستیابی مردم به خدمات قضائی و حفظ حقوق عامه تاسیس شد که اختیار اعطای مجوز تأسیس مؤسسات مشاوره حقوقی و تأیید صلاحیت کارشناسان رسمی دادگستری را بر عهده دارد.

هم اکنون در کل کشور بیش از ۴۸ هزار نفر وکیل و کارشناس و یکهزار نفر مشاور خانواده عضو این مرکز می‌باشند که یکی از تشکل‌های وسیع و مهم حوزه قضائی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده آذربایجان شرقی یکهزار و ۴۰۰ نفر عضو دارد.

برچسب ها: آزمون وکالت ، داوطلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار