مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح امنیت غذایی دانش آموزان در مدارس، ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین را محقق خواهد کرد.

 حسنعلی میرعبدی در آیین افتتاحیه طرح کشوری بسته امنیت غذایی دانش آموزان گفت: سیاست آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است و آموزش‌وپرورش در تلاش است و اجرای طرح امنیت غذایی دانش آموزان در مدارس، ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین را محقق خواهد کرد.

میرعبدی گفت: آموزش و پرورش در تلاش است با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و حمایت تمام نهادها، تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان را پیگیری کند.

او گفت: توجه به تغذیه دانش آموزان از جمله موضوعات مهمی بود که در سال‌های گذشته فراموش شده بود، اما با پیگیری‌های مجدانه وزیر آموزش و پرورش مجدد احیا شد.

میرعبدی گفت: پس از استان البرز، امروز تا پایان سال تحصیلی این طرح به صورت آزمایشی در سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد و امیدواریم با نتیجه‌ای مطلوب، از ابتدای مهرماه سال جاری این طرح در کلیه نقاط کشور و استان اجرا شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این برنامه گفت: توسعه فضا‌های ورزشی و تغذیه مناسب از مهمترین نیاز‌های دانش آموزان در سیستان و بلوچستان است.

عباسعلی ارجمندی گفت: توسعه فضا‌های ورزشی و تغذیه مناسب از مهمترین نیاز‌های دانش آموزان برای رسیدن در سیستان و بلوچستان است.

او گفت: در استان پهناور سیستان و بلوچستان جمعیت اندکی از دانش آموزان از زمین چمن یا فضای ورزشی استاندار بهره‌مند هستند.

او با بیان اینکه ورزش و تغذیه دو عامل مهم در رشد و یادگیری دانش آموزان است، گفت: این استان نیازمند توجه ویژه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار