سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بزرگترین بیمارستان سیستان و بلوچستان با ۵۴۰ تختخواب در حاشیه شهر زاهدان ساخته می شود.

غزنوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مجوز ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی حاشیه شهر زاهدان از وزارت بهداشت اخذ شده و زمین این پروژه برای ساخت تحویل اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان شده است.

او گفت: تمرکز ما در توسعه خدمات سلامت در شمال شهر زاهدان است تا دسترسی مردم ساکن شمال شهر زاهدان به خدمات درمانی افزایش یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه از تشکیل کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی استان سیستان و بلوچستان و خبر داد .

او گفت: هدف از تشکیل این کمیته، تشدید نظارت‌های بهداشتی از صنوف، اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی، غذایی و بهداشتی است که با حضور نمایندگانی ازمجموعه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، قوه قضاییه انجام می‌شود و با افرادی که سلامتی مردم را به خطر بیاندازند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

غزنوی درخصوص آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: هر چند وضعیتمان در زمینه بیماری کرونا عالیست، اما به پایان کار نرسیده ایم و خطر شعله ور شدن همه گیری همچنان وجود دارد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: کرونا در دنیا تمام نشده و هنوز هم کشور‌های متعددی با این معضل دست و پنجه نرم می‌کنند که عمده افراد درگیر کرونا کسانی هستند که یا واکسن نزده اند و یا دز‌های تکمیلی دوم و سوم خود را دریافت نکرده اند که این افراد مهمترین تهدید برای شعله ور شدن مجدد همه گیری هستند

او گفت: در بحران کرونا بیانات داهیانه مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا چراغ راه کادر بهداشت و درمان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار