مدیر جهاد کشاورزی مرودشت با اشاره به افزایش قیمت کالا‌های اساسی از تشکیل ده تیم نظارتی به منظور رصد قیمت ها، موجودی و عرضه به موقع کالا‌ها در مرودشت خبر داد.

منصور امیریان گفت: تیم‌های بازرسی زیر نظر جهاد کشاورزی فروشگاه‌های عرضه کالا‌های اساسی شامل مواد پروتئین، نانوایی‌ها و ... را رصد می‌کنند.

او گفت: مشاهده شده در برخی فروشگاه‌های عرضه مرغ، درج قیمت انجام نمی‌شود و از بازرسان این مدیریت خواست در زمان بازرسی قیمت را کنترل کنند و درصورت عدم درج قیمت تذکرات لازم صورت بگیرد.

این مقام مسئول گفت: دستورالعمل فعالیت نانوایی‌ها نیز به زودی در قالب بنردر بیرون از نانوایی نصب خواهد شد و قیمت نان، ساعات کار، روز‌های تعطیلی واحد صنفی، وزن چانه و هر موردی که نیاز است مراجعه کننده مطلع شود، باید در سردر واحد صنفی نصب شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت ضمن اخطار به محتکران و گرانفروشانی که به هر دلیلی مایحتاج عمومی را از شبکه‌ی توزیع خارج کنند، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار شامل عدم موجودی، عدم رعایت قیمت و عدم درج قیمت را به شماره ۱۲۴ زیر نظر اداره صمت و شماره‌های داخلی ۲۰۹ و ۲۱۲ جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

امیریان با تاکید بر اینکه قبلا پلمپ فروشگاه‌های متخلف طی فرایندی انجام می‌شد، به فروشندگان هشدار داد، در شرایط کنونی بازرسان مجاز هستند بدون طی مراحل قانونی، فروشگاه‌های متخلف را درجا پلمب کرده و بنر تخلف را نصب کنند.

او گفت: رصد و پایش کالا‌های اساسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مقتضی است همه همکاران، روسای ادارات، مراکز جهاد کشاورزی و مسئولان واحد‌های مستقر در جهاد کشاورزی در امر بازرسی همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار