امام جمعه مهاباد گفت: احداث مصلی و مسجد جامع در این شهرستان ضروری بوده که امیدواریم با کمک و یاری دولت سیزدهم این امکان فراهم شود.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته گفت: مهاباد جایگاه مناسبی برای برگزاری نماز جمعه و مصلا در سطح شهر ندارد و نیاز است مکانی مناسب برای دسترسی راحت همه شهروندان فراهم شود.

وی ضمن قدردانی از حضور رئیس جمهور در مهاباد گفت: خواسته‌هایی در حضور شخص رئیس جمهور مطرح شد که توجه به وضعیت معیشت مردم و همچنین بازگشایی تبادلات مرزی و بازارچه‌ها از جمله مهمترین آن‌ها است.

امام جمعه مهاباد گفت: بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی و احداث تونل در گردنه زمزیران با توجه به موقعیت جفرافیایی این منطقه ضروری بوده که امیدواریم با همت دولتمردان این امکان فراهم شود.

ماموستا عبدالاسلام امامی با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت گفت: از رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست کردیم که روز ۱۲ ربیع الاول را به عنوان نماد وحدت و همبستگی تعطیل رسمی در تقویم کشور اعلام کند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: سوم خردادماه، نماد مقاومت و ایثار ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

سیدابراهیم رئیسی، امروز ۳۰ اردیبهشت در سفری به مهاباد مورد استقبال مردم و خونگرم این شهرستان قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.