سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بردسیر گفت: در هفته جهاد کشاورزی، ۲ طرح آب و خاک، یک طرح گلخانه و یک طرح صنایع تبدیلی در بردسیر به بهره برداری می‌رسد.

حیدرآبادی گفت: در هفته جهاد کشاورزی، ۲ طرح آب و خاک، یک طرح گلخانه و یک طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان بردسیر با هزینه کرد هزار و ۵۰ میلیارد ریال که ۹۸ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

او می‌گوید:در هفته جهاد کشاورزی سد خاکی ده نذری با ظرفیت آبگیری یک و نیم میلیون مترمکعب به بهره برداری می‌رسد که این طرح با هزینه کرد اعتبار دولتی ۹۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر گفت: همچنین یک باب کانال انتقال آب به طول هزار و ۲۰۰ متر در این هفته به بهره برداری می‌رسد که این طرح با هزینه کرد اعتبار دولتی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

به گفته او همچنین یک واحد کارخانه خوراک آبزیان با ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ تن غذای کنسانتره، به بهره برداری می‌رسد که این طرح با هزینه ۹۰۰ میلیارد ریال اجرا شده و پس از بهره برداری ۲۵ شغل در منطقه ایجاد می‌کند.

او می‌گوید: همچنین یک واحد گلخانه هیدروپونیک در سطح ۳ هزار مترمربع افتتاح می‌شود که این طرح با هزینه کرد ۵۵ میلیارد ریال احداث شده است.

۲۱ تا ۲۷ خراد ماه مصادف با هفته جهاد کشاورزی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار