در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۳۱۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۳۶۸ واحد قرار گرفت.

امروز دوشنبه (۹ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۳ هزار و ۶۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و  ۵۳۷ هزار و ۴۵۱ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۳۱۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۳۶۸ واحد قرار گرفت.

صف خرید و فروش سهام در نهم خرداد
شاخص کل هم وزن هم با رشد هزار و ۶۱۷ واحد در ارتفاع ۴۲۶ هزار و ۴۶۶ واحد قرار گرفت. سه نماد شپنا، خودرو و حکشتی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند.

صف خرید و فروش سهام در نهم خرداد
نماد  سابیک، آسیاتک و شستا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند. شاخص کل فرابورس هم با رشد ۸۰ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۳۴۶ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، خدیزل و فزر بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

افرا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۴۵ نماد در صف خرید و ۴۳ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۴۲۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۴۸۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۸۰۹ واحد در ارتفاع ۴۲۵ هزار و ۵۹۹ واحد قرار گرفت.

سه نماد نوری، کچاد و حکشتی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سابیک، آسیاتک و شستا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص کل فرابورس هم با رشد ۴۷ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۳۱۲ واحد قرار گرفت.

سه نماد آریا، خدیزل و شبصیر بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. مدیریت پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۳۱۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۳۷۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۵۱ واحد در ارتفاع ۴۲۵ هزار و ۲۰۰ واحد قرار گرفت.

سه نماد نوری، کچاد و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سابیک، آسیاتک و شستا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص کل فرابورس هم با رشد ۸۳ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۳۴۸ واحد قرار گرفت.

سه نماد آریا، فغدیر و دماوند بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. آریا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار