در پی یورش گسترده نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهرک یعبد در جنین، درگیری‌های شدیدی در این منطقه به وقوع پیوست.

منابع محلی از یورش تعداد زیادی از نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهرک یعبد در جنین واقع در کرانه باختری رود اردن خبر دادند. 

این منابع افزودند: نظامیان اشغالگر شامگاه چهارشنبه به شهرک یعبد یورش بردند و خانه شهید ضیاء حمارشه مجری عملیات (شهادت طلبانه) در بنی براک در شرق تل آویو را محاصره کردند و همزمان تک تیرانداز‌های این رژیم در اطراف خانه مستقر شدند.

در پی یورش اشغالگران صهیونیست به شهرک یعبد، درگیری‌های شدیدی در این منطقه به وقوع پیوسته است. یک جوان فلسطینی در این درگیری‌ها به شهادت رسیده و دست کم ۴ نفر دیگر زخمی شدند که حال همگی وخیم اعلام شده است.

تصویری از بلال عوض کبها، جوان فلسطینی ساکن شهرک یعبد در جنوب غرب جنین که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، منتشر شده است.

بمب گذاری خانه شهید ضیاء حمارشه در شهرک یعبد

با وجود درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهرک یعبد در جنین، نظامیان به بمب گذاری خانه شهید ضیاء حمارشه عامل اجرای عملیات شهادت طلبانه در بنی براک در شرق تل آویو ادامه می‌دهند.

تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست با یورش به شهرک یعبد و حضور در خانه شهید ضیاء حمارشه قصد دارند آنجا را تخریب کنند. در عملیات شهادت طلبانه ضیاء حمارشه در بنی براک واقع در شرق تل آویو دست کم ۵ صهیونیست کشته شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار