اشتیه: تروریسم «اسرائیل» در نبود مجازات‌های بازدارنده افزایش می‌یابد

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد نبود مجازات‌های بازدارنده تروریسم رژیم صهیونیستی را تشدید می‌کند.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (چهارشنبه) تاکید کرد نبود مجازات‌های جامعه جهانی برای بازداشتن رژیم صهیونیستی اعمال تروریستی  آن را تشدید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری سند، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه صحبت‌های خود گفت: تروریسم سازمان یافته اسرائیلی در سایه نبود مجازات‌های بازدارنده به تکرار جنایات خود ادامه می‌دهد و در همین چارچوب امروز شاهد هدف قرار گرفتن اسیر آزاده «غفران هارون وراسنه» بودیم.

وزارت بهداشت امروز از شهادت غفران وراسنه (زن) جوان ۳۱ ساله فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی به سینه وی خبر داد بطوریکه سمت چپ بدن وی را شکافت و از سمت راست آن خارج شد.

به گفته منابع محلی، شهید وراسنه پس از دانش آموختگی در رشته رسانه دانشگاه الخلیل در سال ۲۰۱۴ در تعدادی از رادیو‌های محلی مشغول به کار شد و در اوایل سال جاری (میلادی) از سوی رژیم اشغالگر بازداشت شد و سه ماه در زندان به سر برد.

اشتیه در گفتگویی مطبوعاتی افزود: محاکمه نشدن جنایتکاران به معنای ارتکاب جنایت‌های بیشترخواهد بود و این در حالی است که دادگاه کیفری بین المللی در کمتر از دو ماه ۴۰ بازپرس به اوکراین فرستاده است وده‌ها سال است هیچ کاری در این زمینه برای فلسطین انجام نداده است.

محمد اشتیه مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده این شهید فلسطینی ابراز و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه و قرار گرفتن در بهشت جاودان آرزو کرد.

شایان ذکر است کمیته‌های مقاومت نیز اعلام کردند جنایت کشتن غفران وراسنه ادامه رویکرد تهاجمی، نژادپرستانه، فاشیستی اشغالگری علیه مردم بی‌دفاع کشورمان در دیوارهای مرگ صهیونیست‌ها در خیابان‌های کرانه باختری اشغالی است.

حازم قاسم، سخنگوی حماس هم ضمن محکوم کردن این اقدام نظامیان صهیونیست گفت: «قتل با شلیک مستقیم به غفران وراسنه و ممانعت از نجات وی انجام شده که یک جنایت جنگی کامل و موید رفتار تروریستی ارتش اشغالگر  است. رهبران چنین اقداماتی باید به عنوان جنایتکاران جنگی در دادگاه کیفری بین المللی محاکمه شوند».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۲۲:۵۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
غدا تری اذا انجلی الغبار -- افرس تحتک ام حمار
آخرین اخبار