معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: از تجهیزات ستاد اربعین برای تقویت ستاد بحران استان در زمان لازم استفاده خواهد شد.

عباس زاده در جلسه ستاد اربعین خراسان جنوبی گفت: از تجهیزات ستاد اربعین برای تقویت ستاد بحران استان در زمان وقوع بحران استفاده خواهد شد.

او گفت: گرمای شدید هوا در عراق مهمترین علت برای تأمین برخی زیرساخت ها در این منطقه است؛ برای تأمین امکاناتی همچون آب، فاضلاب، برق و ایجاد ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی که در این ایام به طور ویژه به زائران حسینی(ع) خدمات بدهد، پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

عباس زاده گفت: با توجه به شرایط عراق، به یک دستگاه یخ ساز، ۲۰۰ پنکه مه پاش و یک سردخانه نیاز است که برای تهیه آنها به حدود دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: برای تهیه مایحتاج و مواد خوراکی برای طبخ سه وعده غذای زائران هر وعده حدود ۵۰ هزار بسته غذایی هم به کمک های مردمی نیاز است .

او گفت: برای ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز پیاده روی اربعین ۱۰ کمیته در استان تشکیل شد تا با ایجاد هماهنگی بین دستگاه های مربوط اقدامات لازم به خوبی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.