مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: دوره جامع تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی با عنوان «نشا» در شهر زاهدان، برای علاقه مندان و دغدغه‌مندان حوزه سواد رسانه برگزار می شود.

سعید دهنوی گفت : هدف از برگزاری این دوره، شناسایی، توانمندسازی و ارتقاء میزان اشراف مخاطب به جدیدترین مباحث و سرفصل‌های سواد فضای مجازی است تا با رسیدن به سطح مربی گری، بتوانند در مدارس و مجامع مختلف، برای دانش آموزان، والدین، دانشجویان و همه اقشار جامعه، مباحث سواد رسانه ای را تدریس کنند.

او گفت: جامعه در استان سیستان و بلوچستان عمدتا با چالش آموزش برای بهره‌گیری صحیح از فضای مجازی، دست و پنجه نرم می کند که امیدواریم مربیان تربیت یافته در دوره نشا بتوانند در راستای پیاده سازی فرهنگ استفاده درست از فضای مجازی، موثر باشند و جامعه هدف را پوشش دهند.

مسئول مرکز استانی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی(نشا)، شامل سه بخش پیش دوره، دوره متمرکز و تداوم است که فاز اول آن به عنوان پیش‌دروه، در تاریخ ۱۹ خرداد از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰ به مدت ۴ ساعت با حضور دکتر مجید اسماعیلی کارشناس حوزه رسانه و داور برنامه تلویزیونی عصر جدید و همچنین سخنرانی مجازی استاد حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین و پژوهشگر حوزه رسانه، در زاهدان برگزار می شود.

او گفت: جامعه مخاطب مدنظر برای این دوره دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، معلمان و مربیان آموزش و پرورش، مبلغین و طلاب حوزه های علمیه، اساتید دانشگاه و فعالان حوزه رسانه هستند.

علاقه مندان برای شرکت در دوره نشا، می‌بایست از طریق لینک زیر، اقدام به ثبت نام نمایند.https://b2n.ir/nesha1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار