تحصیل بیش از ۱۵ هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور استان کرمان

معین الدینی گفت: ۱۵ هزار و ۳۰۰ دانشجو در مراکز و واحد‌های دانشگاه‌های پیام‌نور استان کرمان مشغول به تحصیل هستند.

 محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان ۲۲ خرداد ماه در دیدار مدیران ستادی دانشگاه پیام‌نور گفت: روحیه نهادی و جهادی در دانشگاه پیام نور وجود دارد.

او  گفت: بر حفظ واحد‌های دانشگاه پیام نور در مناطقی که به لحاظ دانشجو و فاصله مکانی دارای ظرفیت هستند، تاکید داریم و تجمیع واحد‌ها در مناطقی که ضرورت آن وجود ندارد به آزاد شدن بخشی از ظرفیت‌های دانشگاه و ارتقای بخش‌های دیگر کمک می‌کند.

استاندار کرمان می گوید: خواستار فروش اموال مازاد دانشگاه برای به‌روزرسانی، نوسازی و تجمیع واحد‌های زیرمجموعه دانشگاه هستیم. 

فاطمه معین‌الدینی، سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کرمان نیز در این دیدار گفت: ۱۵ هزار و ۳۰۰ دانشجو در مراکز و واحد‌های دانشگاه‌های پیام‌نور استان کرمان مشغول به تحصیل هستند.

او می گوید:  ۱۲۲ رشته کارشناسی، ۳۳  رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری در دانشگاه‌های پیام‌نور استان کرمان وجود دارد و  ۲۸ مرکز و واحد پیام‌نور در استان کرمان دایر است.

معین‌الدینی می گوید: پیگیر افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری در پیام‌نور استان هستیم و  در حال حاضر، ۱۴ هزار و ۳۰۰ دانشجوی کارشناسی، ۸۷۶ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۲۲ دانشجوی دکتری داریم.

به گفته او  ۱۰ هزار و ۲۰۰ دانشجوی پیام‌نور استان دختر و ۵ هزار و ۱۳۰ دانشجو پسر هستند و  در کل استان، ۳۸۰ نفر از کارکنان اداری و ۱۴۹ نفر عضو هیئت علمی هستند. 

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کرمان به طرح تجمیع واحد‌های دانشگاه‌های پیام‌نور پرداخت و گفت: نگاه مدیریت جدید دانشگاه پیام‌نور کشور به احیای واحد‌های دانشگاهی تا جای ممکن است.

 معاونان اجرایی، علمی و فناوری دانشگاه و مدیران ستادی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان در این دیدار حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار