فرماندار شهرستان اهر از یکسان سازی لباس دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

آقای غنی زاده فرماندار شهرستان اهر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی و گردشگری در حوزه آموزش و پرورش امکان پذیر خواهد بود و هر‌جامعه‌ای بخواهد رشد کند باید نظام آموزشی قوی و هدفمند داشته باشد.

وی در خصوص یکسان سازی لباس دانش آموزان گفت: در سالتحصیلی جدید این طرح جهت حمایت از لباس ایرانی و اسلامی و کاهش تبعیض در بین دانش آموزان اجرا خواهد شد و دانش آموزان آبرومند و نیازمند نگران تهیه لباس نباشند که با حمایت خیّران برای تمامی دانش آموزان آبرومند لباس تامین خواهد شد.

در راستای غنی سازی اوقات و فراغت دانش آموزان از مدیریت آموزش و پرورش خواسته شد تا از این فرصت به نحو احسنت و شایسته استفاده گردد و با برنامه‌های هدفمند آموزشی و تربیتی به دانش آموزان مهارت‌های لازم را در حوزه‌های مختلف آموزش دهند.

 توسعه نظام آموزشی و تربیتی در مناطق حاشیه نشین شهر اگر هدفمند و تربیت محور باشد موجب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد و عوامل آموزش و پرورش شهرستان باید در این خصوص اهتمام بورزند.

همچنین در این جلسه از معلمان فداکار و خادمیاران آستان قدس رضوی و خیری که تمامی لوازم التحریر فروشگاه پدر مرحومش را به مدارس اهر اهدا کرده بود تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.