رقابت بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان کردستانی برای ورود به مدارس سمپاد

رییس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش کردستان گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان در آزمون ورود به مدارس استعداد‌های درخشان با هم رقابت می‌کنند.

صلاح الدین عبدی گفت: از این تعداد، چهار هزار و ۱۰۰ دانش آموز ورودی پایه هفتم و۲ هزار و ۱۳۶ نفر نیز دانش آموز ورودی پایه دهم هستند و در نهایت در پایه هفتم ۴۱۶ نفر و در پایه دهم ۳۱۲ نفر پذیرش می‌شوند.

 رییس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش کردستان گفت: آزمون ورودی پایه هفتم در ۳۳ حوزه و پایه دهم در ۱۷ حوزه برگزار می‌شود هم چنین امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای ثبت نام کنندگان آزمون‌های ورودی پایه‌های هفتم و دهم استعداد‌های درخشان از ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ فراهم شده است.

به گفته او ثبت نام کنندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه به نشانی https://azmoon.medu.ir/ نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

عبدی می گوید: چنانچه داوطلبی در مراحل اولیه ثبت نام موفق به پرداخت وجه نشده نیز می‌تواند نسبت به پرداخت وجه اقدام و پس از نهایی کردن ثبت نام اقدام به دریافت کارت کند.

 رییس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش کردستان گفت: جزئیات لازم از قبیل تاریخ، ساعت و حوزه محل برگزاری آزمون داوطلب در کارت ورود به جلسه قید شده است و باید حداقل نیم ساعت قبل از ساعت شروع آزمون در محل حوزه حاضر باشند.

او همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی یا شناسنامه را جهت شرکت در آزمون الزامی دانست و گفت: کارت ورود به جلسه آزمون نیاز به مهر آموزشگاه ندارد.

آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان ساعت ۹ صبح پنج شنبه ۲۶ خرداد و آزمون ورودی پایه دهم ساعت ۹ صبح جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.