امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: شهرستان جرقویه با اینکه ظرفیت‌ها و استعداد‌های فراوانی دارد، با عقب ماندگی‌های بسیاری مواجه است.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان در شهرستان جرقویه و در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان جرقویه با اینکه ظرفیت‌ها و استعداد‌های فراوانی دارد، با عقب ماندگی‌های بسیاری مواجه است. این شهرستان به آن دلیل که تازه تاسیس است بسیاری از زیرساخت‌های اولیه را بطور کامل ندارد و هنوز خیلی از ادارات در این شهرستان مستقر نیستند و دسترسی مردم به خدمات کامل نیست.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از سویی مساله مهم و بزرگ آب که کل فلات مرکزی ایران با آن مواجه است بصورت ویژه‌تر در این منطقه وجود دارد.

به گفته او مساله آب روی وضعیت کشاورزی مردم که شغل اصلی در این منطقه است تاثیر منفی گذاشته و سایر مشکلات را هم به‌وجود آورده است.

قاضی‌زاده هاشمی می گوید امروز نمایندگان صنف‌های مختلف از جمله ایثارگران، شهرک‌های صنعتی، دامداران، کشاورزان و دیگر بخش‌ها بصورت جزیی و منطقه‌ای به بیان مشکلات و نیاز‌های خود پرداختند.

به گفته او درخواست‌ها و مطالب عنوان شده جمع‌بندی و به اطلاع رییس جمهور به‌منظور صدور دستورات لازم برای پیگیری خواهد رسید.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در بیست و پنجمین سفر رییس جمهور و هیات همراه وارد شهرستان جرقویه در شرق اصفهان شد و در ابتدا با خانواده شهید "ابراهیم عنایتی" دیدار کرد و در آیین غبارروبی گلزار شهدای نیک‌آباد حاضر شد و سپس در فرمانداری شهرستان دیدار چهره به چهره با مردم این شهرستان داشت و در ادامه ازجاده نصرآباد به شهرضا بازدید خواهد کرد.

شهرستان جرقویه که درجنوب شرق اصفهان واقع است، تیر ۱۴۰۰ با تصویب وزارت کشور از مرکز استان جدا و مستقل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.