بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد افزایش یافت

بهای خدمات اتوبوسرانی در مشهد با استفاده از من کارت هزار تومان است، اما پرداخت نقدی بهای خدمات اتوبوسرانی به ۳ هزار تومان افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: طبق مصوبه شورای شهر افزایش مبلغ خدمات اتوبوسرانی در صورت پرداخت نقدیمشهد پرداخت نقدی بهای خدمات اتوبوسرانی در مشهد به ۳ هزار تومان افزایش می‌یابد.

علی اصغر نیشابوری گفت: موضوع افزایش پرداخت نقدی خدمات اتوبوسرانی مربوط به مصوبه امسال شورای شهر مشهد است، هم اکنون مبلغ پرداخت نقدی بهای خدمات طبق مصوبه سال ۹۹، هزار و ۸۰۰ تومان است که هفته آینده به سه هزار تومان افزایش می‌یابد.

او گفت: بهای خدمات اتوبوسرانی با استفاده از "من کارت" هزار تومان است و این افزایش نرخ در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از من کارت است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: همچنین از پنجم تیرماه طرح ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک اتوبوس تندرو" بی. آر. تی" به صورت آزمایشی آغاز شده است و در این طرح پرداخت از طریق دستگاه کارت خوان انجام می‌شود و هدف از اجرای این طرح دریافت سیستمی و دقیق میزان جا به جایی مسافر است تا بر اساس آن نسبت به برنامه ریزی‌های بعدی نظیر افزایش تعداد ناوگان تصمیم گیری شود.

علی اصغر نیشابوری گفت: بهای پرداخت نقدی از طریق دستگاه‌های کارت خوان در حال حاضر مبلغ هزار و ۸۰۰ تومان است که طبق مصوبه شورای شهر اخذ می‌شود.

او گفت: هم اکنون هزار و ۸۵۳ دستگاه انواع ناوگان اتوبوس با میانگین سن ۹.۲ سال در خطوط اتوبوسرانی مشهد فعال است در حالی که مطابق قانون هوای پاک سن فرسودگی ناوگان دیزلی، هشت سال تعیین شده است و بر این اساس حدود هزار و ۱۰۹ دستگاه ناوگان فرسوده در چرخه سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار