توزیع ۴۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان تربت جام

مسئول قرارگاه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت جام گفت: تعداد ۴۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان حاشیه شهر تربت جام و روستا‌های کم برخوردار توزیع شد.

محمد رضا جمالی مسئول قرارگاه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت جام گفت: درآستانه ماه محرم به همت بسیج سازندگی، مدیریت آموزش و پرورش و قرارگاه جهادی عمار تعداد ۴۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان حاشیه شهر و روستا‌های کم برخوردار توزیع شد.

او افزود: گروه جهادی عمار، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان را از ابتدای شیوع کرونا آغاز و تاکنون بیش از ۱۹ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع کرده و بنا دارد به صورت مستمر ادامه دهد که امید است خیران نیز در این زمینه ما را یاری کنند.

مسئول قرارگاه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت جام ادامه داد: نذر پویش اکرام حسینی، اطعام حسینی و احسان حسینی در ماه محرم در دستور کار است که امیدواریم بتوانیم در این ماه به مردم و نیازمندان شهرستان خدمت کنیم.

جمالی بیان کرد:خادمان قرارگاه فرهنگی جهادی عمار، نذر‌های مردم را در قالب طرح‌های اطعام، اکرام و احسان حسینی سامان دهی و ماسک و اقلام بهداشتی، بسته‌های معیشتی و غذای گرم را تهیه و سپس بین نیازمندان توزیع می‌کنند که ارادتمندان به اهل‌بیت (ع) می‌توانند با روش‌های مختلف در این قرارگاه مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار