مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنوف جهت انتقال و ساماندهی سایر صنوف وابسته به صنعت ساختمان خبر داد.

علیرضا مظفری،مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم شهرک صنوف را به‌ عنوان یک شهرک تخصصی صنعت ساختمان نام بُرد و اظهار کرد: عملیات اجرایی و احداث فاز سوم شهرک صنوف به مساحت ۱۰ هکتار جهت آماده‌سازی، انتقال و ساماندهی سایر صنوف وابسته به صنعت ساختمان آغاز شده است.

به گفته  او  عملیات اجرایی این پروژه به مساحت ۱۰ هکتار در شمال غربی شهرک صنوف انتهای بلوار تلاشگران و در مجاورت سایت آهن‌فروشان با در نظر گرفتن ۱۰ خیابان اصلی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع، ۱۴ هزار مترمربع فضای سبز و همچنین ۱۴۰ واحد کارگاهی به مساحت ۵۴ هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: پیگیری و آغاز عملیات اجرایی زیرساخت‌های مورد نیاز با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود و طرح‌هایی که تا به امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفته بیانگر وجود این تفکر و راهبرد است که سرانه‌ها هر چه سریع‌تر تکمیل شود تا شهروندان و به خصوص کسبه فعال در این شهرک بزرگ بتوانند از خدمات کمی و کیفی مناسب برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار