افتتاح آموزشگاه ۴ کلاسه شهید سیداحمد حسینی در روستای سیف آباد بردسکن

در دومین روز از گرامی داشت هفته دولت در مراسمی با حضور دهقان زاده فرماندار بردسکن و تعدادی از روسای دستگاه‌های اجرایی این شهرستان آموزشگاه ۴ کلاسه شهید سید احمد حسینی در روستای سیف آباد افتتاح شد.

 دراین مراسم علی اکبر چراغیان مدیر آموزش و پرورش بردسکن با گرامی داشت هفته دولت گفت: این پروژه در سال ۹۹ عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۵۰ متر مربع آغاز شد و با مشارکت خیران و اداره کل نوسازی تجهیز مدارس خراسان رضوی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: خیران طی یکسال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد تومان در ساخت فضا‌های آموزشی شهرستان بردسکن مشارکت داشته اند.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ضمن تقدیر از مشارکت خیران گفت: با توجه به اینکه بیش از ۴۰ درصد مدارس شهرستان بردسکن فرسوده و بالای ۴۰ سال قدمت دارد می‌طلبد خیران در امر مدرسه سازی آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی اظهارداشت:درصورتی که خیران ۵۰ درصد هزینه‌های احداث فضای آموزشی را تقبل کنند اداره کل نوسازی و تجهیزمدارس نیز ۵۰ درصد باقی مانده را مشارکت و تا مرحله تکمیل فضا اقدام خواهد کرد. فرماندار بردسکن افزود: با توجه به جمعیت ۱۷ هزار نفری دانش آموزی شهرستان بردسکن حداقل ۳۰ فضای آموزشی شهرستان بردسکن نیاز شدید به تجدید بنا دارند که امیداست با مشارکت خیران نیک اندیش و نگاه ویژه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان این مهم تحقق پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار