رئیس جمهور اوکراین خطاب به مردمش با اشاره به تشدید بحران انرژی اعلام کرد با سخت‌ترین زمستان در تاریخ اوکراین مواجه هستند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در یک سخنرانی برای مردم کشورش گفت که زمستان پیش رو به دلیل قیمت بسیار بالای گاز، سخت‌ترین زمستان در تاریخ اوکراین خواهد بود.

رئیس جمهور اوکراین وضعیت گاز در کشورش را «بسیار خطرناک و بحرانی» توصیف کرد.

زلنسکی با اشاره به اینکه قیمت گاز در اروپا به بیش از ۳۳۰۰ دلار در هر هزار متر مکعب افزایش یافته، به شهروندان کشورش اطمینان داد که مقامات کی‌یف در این شرایط حداکثر تلاش خود را برای آماده سازی کشور برای زمستان آینده انجام دهند.

پیش از این، مقامات اوکراینی حتی در فصل گرما نیز نسبت به بحران انرژی هشدار دادند. به عنوان مثال، ویتالی کلیچکو، شهردار کی‌یف، به ساکنان پایتخت اوکراین در مورد احتمال قطع برق هشدار داد. وی تاکید کرد: مسئولان برای مقابله با چنین وضعیتی آمادگی داشتند و سوخت لازم را ذخیره کرده اند، اما در صورت طولانی شدن بحران، ممکن است برای مدت کوتاهی کفایت کند. کلیچکو خاطرنشان کرد که دمای خانه‌ها کمتر از حد معمول خواهد بود، بنابراین شهردار از ساکنان کی‌یف خواست تا لباس‌های گرم و پتو تهیه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
parsa
۰۹:۲۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
زلنسکی ، بابا بزرگم یه کپنک داره چرم خالصه ، چون استفاده نمیکنه خریدار باشی میفروشم بهت ولی چون دلار رو از معاملات گذاشتم کنار باهات به پول خودتون گریونا حساب میکنم قبوله ، بنداز رو دوشت حالشو ببر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
اوکراینی = خونریز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
فدایی شیطان بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
آقای زل نسک خودت با سیاستی و گوش دادن به آمریکا و غرب باعثش شدی مقصر درپرابر ملت بی گناه اوکراین خود شما هستید آخرشم چنان مثل صدام و سرهنگ قذافی دو حاکم دست نشانده غربی و غلامان حلقه بگوش آمریکا رها خواهی شد به فکر ملت اوکراین مذاکره باش نه کشوری که واسطه انتقام خواهی آمریکا و غرب بخاطر شکست در سوریه قصد انتقام از روسیه را دارند که چرا داعش شکست دادی چون خود غرب و آمریکا بوجودشون آوردند ناراحتند که این همه هزینه کردند آخرش منجر به شکست شده عاقل باش و مدبر نه روسیه و نه آمریکا برای ایرانی جماعت ارزشی ندارند چون ۸سال جنگ طرف صدام بودند و بهش تسلیحات و اطلاعات دادند و ایران دست خالی در حالی که سیم خاردار همین روسیه نداد به ایران و تحریم کرد جنگید تا پیروز شد حیف از ملت مهربان اوکراین که بواسطه آمریکا و اروپا آواره و کشورشون ویرانه شد چرا به کدامین گناه چون حاکمان چنین خواستارند و جان اوکراینی روسی برایشان بی اهمیت هست فقط آقایی در جهان در سایه ظلم جنگ خون ریزی و کشتار برایشان مهم هست که همه فرمانبردار آنها باشند و بس
آخرین اخبار