رئیس‌جمهور بلاروس با بیان این‌که اوکراین دچار تفرقه شده و میان رئیس‌جمهور و ارتش شکاف ایجاد شده است پیش‌بینی کرد جنگ اوکراین به زودی تمام خواهد شد.

«الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس روز پنجشنبه در یک کلاس مجازی برای دانشجویان این کشور، پیش‌بینی کرد که جنگ روسیه و اوکراین به زودی به پایان خواهد رسید.

لوکاشنکو گفت: «ارتش اوکراین تنها قدرتی در داخل این کشور است که می‌تواند بگوید: بیایید مذاکره کنیم، در غیر این صورت، اوکراین از صحنه روزگار محور می‌شود.»

رئیس‌جمهور بلاروس مدعی شد که ارتش اوکراین تجارب دست‌اولی از جنگ دارد و می‌داند که در شرایط ناامیدکننده‌ای است. با این وجود این جنگ می‌تواند به وحشتناک‌ترین جنگ و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی ختم شود. 

لوکاشنکو با بیان این‌که «روسیه نمی‌تواند در آنجا متحمل شکست شود» از کسانی که روسیه و بلاروس را «متجاوز» می‌نامند انتقاد کرد و گفت: «عملیات روسیه در اوکراین پیش‌گیرانه بوده و هدف آن جلوگیری از حمله موشکی اوکراین به نواحی جنوبی بلاروس و همچنین روسیه است.»

الکساندر لوکاشنکو با تأکید بر این‌که «غرب و آمریکا آماده حمله به بلاروس بوده‌اند» اعلام کرد قدرت‌های غربی هر کاری بتوانند انجام می‌دهند تا روسیه را به زانو درآورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
اوکراینی = فتنه گر و خونریز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
نوکر پوتین آدمکش
آخرین اخبار