رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: توصیه می‌شود مردم مانند همیشه، هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کرده و مراقب ترفند‌های دشمن باشند.

 حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در شورای اداری شهرستان ارزوییه گفت: مردم این شهرستان هیچگونه همراهی با ضد انقلاب نداشته اند و این امر نشان از تدین و روحیه انقلابی مردم این شهرستان است و در ادامه این مسیر نیز همه ما باید هوشیار و گوش به فرمان رهبری باشیم تا این انقلاب در مسیر خود به پیش رود.

او خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را توفیقی بزرگ دانست و افزود: در دوران مسئولیت خود باید بدانیم که باید در مقابل مردم، خون شهدا و بزرگان پاسخگو باشیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در شرایط کنونی با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از فشار‌های دشمنان، نباید مردم را ناامید کرد و در این شرایط باید بیشتر تلاش و خدمت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره براینکه دشمن درصدد القای ناکارآمدی نظام است، تاکید کرد: باید در مقابل این خواسته دشمن به نحوی عمل کنیم که مردم را امیدوار کنیم زبرا مردم به این نظام اعتماد دارند و به آن دل بسته اند.

او تصریح کرد: همه باید دست به دست هم داده و از حجم ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی بکاهیم و از جرایم و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنیم.

رییس شورای قضایی استان کرمان اظهار کرد: باید پیش بینی و پیشگیری را در اولویت قرار دهیم و به جایی برسیم تا جرم و آسیبی ایجاد نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی گفت: استفاده از جایگزین‌های حبس از اولویت‌های دستگاه قضایی است و در این رابطه به نحوی اقدام می‌شود که به امنیت جامعه خدشه‌ای وارد نشود.

وی درباره پیگیری قضایی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی ارزوئیه نیز قول مساعد داد و گفت: بازدید از حوزه‌های قضایی استان به صورت مستمر انجام می‌شود و در این بازدید‌ها ضمن ارزیابی عملکرد‌های قضایی، مشکلات مردم و تولیدکنندگان نیز بررسی شده و راه‌کار‌های رفع آن‌ها اندیشیده می‌شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف و توسعه فرهنگ صلح و سازش تاکید کرد .

حمیدی تاکید کرد: شهرستان ارزوییه می‌تواند به پایلوت پیشگیری از وقوع جرم تبدیل شود.

برچسب ها: دادگستری ، ترفندها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار