نخست‌وزیر سابق پاکستان به طرح نقشه‌ای با هدف ارتکاب قتل متهم شناخته شده است.

«محسن شهنواز» رهبر حزب مسلم لیگ شاخه نواز پاکستان، یک پرونده علیه نخست‌وزیر سابق این کشور مبنی بر قصدِ ارتکاب قتل تنظیم کرده است.

به گزارش وبگاه دِ ویک، این پرونده در پاسگاه پلیس آگاهی اسلام آباد ثبت شده است و این پرونده یک روز پس از حمله به محسن شهنواز بیرون دفتر کمیسیون انتخابات پاکستان (ECP) در اسلام آباد، ارائه شده است. شهنواز در شکایت خود می‌گوید زمانیکه به عنوان شاکی در کمیسیون ظاهر شد، مورد حمله افرادی قرار گرفت که حزب عمران خان آنها را هدایت می‌کرد و آنها با تلاش برای شکستن شیشه خودرو قصد نفوذ به آن را داشته‌اند.

همچنین گفته می‌شود در آن زمان یک بزرگراه اصلی در هند مسدود شد و کارگران قصد خرابکاری داشتند.

پیش از این هم دو پرونده مرتبط با تروریسم علیه عمران خان و «اسد عمر» دبیر کل حزب تحریک انصاف، و همچنین ۱۰۰ کارمند حزب دیگر به اتهام خشونت در جریان اعتراضات ثبت شده بود، گفته می‌شود این دو مورد را دولت فدرال و پلیس ثبت کردند.

عمران خان روز جمعه پس از اینکه کمیسیون انتخابات پاکستان او را به فروش غیرقانونی هدایای مقامات خارجی و سران دولت مجرم شناخت، از تصدی پست دولتی منع شد.

عمران خان فروردین ماه گذشته پس از رای عدم اعتماد در پارلمان پاکستان از سمت نخست وزیری برکنار شد. نخست وزیر برکنار شده پاکستان بار‌ها اعلام کرد که هدف توطئه‌ای به سرکردگی آمریکا قرار گرفته به خصوص آنکه عمران خان درباره جنگ اوکراین موضعی گرفته بود که به مذاق واشنگتن خوش نیامد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۵۰ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
این همه قتل وغارت امریکاییها واسراییلیها وانگلیسیها در وبعضی از گوسفندان عرب مثل امارات بحرین بن سلمان وهابی ومنافقین کومله دمکرات سلطنت طلبها واغتشاشگران ونوکران جیره خوارشون سراسر جهان میکنند به قتل محکوم نکردن بن سلملن قاشقچی رو تو دستگاه چرخ گوشت ادمکشی چرخ کرد محاکمه نکردن چون عمران خواان از ایران دفاع کرد
اونا سگ زنجیری بله چشم قربانذگو میخوان
خدا تمامبشون رو از روی زمین نبست ونابودشون کنه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۷:۲۳ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
حالا اگه با امریکا زاویه نداشت. کسی جرات می کرد بهش بگه بالای چشمت ابرو هست؟ مگه کسی به صدام حسین گفت چرا قاعة الخلد را براه انداختی؟آی لعنت به امریکا پرستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
هر کی با امریکا زاویه پیدا کرد یه پاپوشی براش دوخته میشه
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۵:۵۹ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
شکی نیست این پاپوش و سد برای بهترین فرد در پاکستان است یقینا عمران خان از برترینهای آباد خواه و آبادساز پاکستان ربع ملیاردی است
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۵:۵۹ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
همچنین وی ، خود را شاگرد مکتب امام خمینی معرفی کرده بود و با ایران روابط خوبی داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
پاپوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
قاضی حکم کی بوده و چه سوابقی داشته ؟
آخرین اخبار