استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توجه ویژه به حوزه جوانان استان ضرورت دارد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به ضرورت توجه ویژه به حوزه جوانان گفت: خانه جوان شهرکرد باید تا دهه‌فجر امسال افتتاح و بهره‌برداری شود.

وی تاکید کرد: تعدادی طرح آماده افتتاح ورزشی در استان باید تا دهه‌فجر انقلاب اسلامی امسال به بهره‌برداری برسد.

حیدری، ازدواج آسان جوانان و افزایش جمعیت را نیازمند پرداخت تسهیلات در حوزه ازدواج، اشتغال، فرزندآوری و سرمایه‌گذاری بیان کرد و افزود: برطرف شدن موانع ایجاد اشتغال و ازدواج جوانان به جوانی جمعیت کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


وی، تهیه طرح حمایت واحد‌های صنعتی و تولیدی از ورزش چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و اضافه کرد: اقدامات لازم برای جذب بودجه در حوزه ورزش و جوانان انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، توجه به جوانگرایی به‌ویژه در حوزه مدیریتی را از سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم دانست و ادامه داد: در این دولت سن مدیریتی در استان ۱۰ تا ۱۵ سال کاهش یافت.

حیدری، ورزش را در جهت‌دهی هیجانات جوانان موثر دانست و اظهار داشت: توجه به ازدواج، اشتغال و تأمین مسکن جوانان ضروری و تلاش برای رفع مشکلات این بخش از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است.

وی گفت: در این راستا کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری تشکیل و این ستاد در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان فعال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار