طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از فردا در اکثر نقاط کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.

 سه شنبه در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی همچنین در شمال سمنان بارش و وزش باد پیش بینی می شود در مناطق مستعد خیزش گردوخاک انتظار می رود. در شرق مازندران و گلستان بارش شدت خواهد داشت و دریای خزر مواج است.

چهارشنبه در اکثر مناطق کشور جوی آرام حاکم است، فقط در سواحل استان گیلان بارش خفیف باران رخ مي دهد و روند افزایش نسبی دما در نوار شمالی بویژه سواحل شمالی حاکم است. پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب دامنه های زاگرس در غرب کشور همچنین در دامنه های جنوبی البرز در قزوین البرز و تهران افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

جمعه با گذر موج تراز میانی از نوار شمالی کشور در استانهای آذربایجان شرقی اردبیل استان های واقع در دامنه های جنونی البرز ابرناکی و بارش پراکنده رخ می دهد درضمن با تقویت جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در استانهای گیلان و مازندران بارش رخ می دهد که در گیلان و شرق اردبیل بارندگی شدید است.

شنبه بارش در سواحل دریای خزر تشدید می شود و استانهای گلستان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی را دربر خواهد گرفت. همچنین در استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز افزایش ابرناکی، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید رخ می دهد که در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می شود. در این روز بارش در گیلان و مازندران تمدید می شود.

برچسب ها: اب و هوا ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار