نمایندگان مجلس خبرگان رهبری استان قزوین در محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ شیراز بیانیه صادر کردند.

 متن بیانیه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری استان قزوین به این شرح است.

بسمه تعالی

قتل و به شهادت رساندن ده‌ها کودک و زن و مرد آنهم در وقت عبادت و زیارت و احترام و اکرام ذراری رسول الله (ص) اقدامی نا جوانمردانه و محکوم وجدان‌ها و ناشی و قساوت وخباثت ضد بشری است. ریختن خون انسان‌های بی‌گناه آنهم در زیارتگاه که مورد تکریم و تقدیس همه ملل و تحمل لست شدیدا محکوم و مورد تنفر و انزجاراست.

گذشته و پیشینه تاریخی این سرزمین مملو از صبر و مقاومت و ایثار؛ متوکل ها، رضا خان و ستمکاران، هزاران هتک حرمت بر مشاهده مشرفه روا داشته و بلا‌ها بر سر زائران و سالکان خط عاشورا در آورده‌اند.

ملت ما درسی را که بویژه در دوران انقلاب از گذشتگان و سلف و صابر جهادی گرفته اند هزاران توطئه و مکر و حیله و قتل وخونریزی را با کمال رشادت و صلابت خنثی و بی اثر کرده است این معصییت را هم با شهامت و الگو گیری از خط عاشورای حسینی، با سر افرازی و عزتمندی عبور می‌کند.

ما این مصیبت را به رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای عزیز، و خانواده شهدا که عزیزان خود را در کنار مرقد شریف احمد ابن موسی شاه چراغ (ع) به صراط مستقیم ولایت و اولاد زهرا و علی (ع) و به نظام اسلامی تقدیم داشته‌اند وبه امت اسلام و هم آسمانیان ولایتمدار، تسلیت گفته و صبر و پاداش را از خداوند متعال برای مصیبت دیدگان مسألت داریم.

علی اسلامی مجید تلخابی

نمایندگان مردم دیار شهید رجائی "قزوین" در مجلس خبرگان رهبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار