رییس کل دادگستری کرمان گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی از مسئولان انتظار دارند در حوزه بازاریابی و مصرف تولیدات آنها، حمایت لازم را انجام دهند.

رییس کل دادگستری استان کرمان پیشنهاد کرد: کارگروهی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، پیشنهادات حمایتی از شرکت‌های مختلف را بر مبنای نظرات کارشناسان و صاحب نظران واحد‌های تولیدی و صنعتی و سازمان‌های مختلف جمع بندی و ارائه نماید و پس از بررسی این پیشنهادات در جلسات تخصصی، صدای واحدی برای حمایت از محصولات تولیدی در استان محقق شود و در نهایت نیز هماهنگی بین سازمان‌های دولتی برای حمایت از مجموعه‌های مختلف شکل گیرد و در حوزه اجرا نیز تمامی سازمان‌ها به شکلی هماهنگ اقدام نمایند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در بازدید از یک شرکت افزود: دستگاه‌های قضایی، نظارتی و اجرایی باید به شکلی هماهنگ اقدام کنند تا حمایت حقیقی از واحد‌های تولیدی محقق شده و نگرانی‌های موجود در بین مدیران صنایع استان برطرف گردد و در عین حال نیازمندی‌های صنایع استان نیز در مرحله اول با استفاده از ظرفیت‌های استانی تامین گردد.

وی اظهارداشت: بسیاری از واحد‌های تولیدی فعال استان از مسئولان ارشد انتظار دارند در حوزه بازاریابی و مصرف تولیدات آنها، حمایت لازم از این واحد‌ها را مورد توجه ویژه قرار دهند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل یک گروه صنعتی گفت: از مسئولان انتظار داریم از پشت میز‌های خود برخواسته و از صنایع مختلف بازدید نمایند تا بر مبنای شناخت از وضعیت موجود، نسبت به حل مشکلات موجود اقدام شود.

علیرضا پویان تاکید کرد: به یقین دشوار شدن شرایط کاری در واحد‌های صنعتی و تولیدی و از بین رفتن زمینه‌های توسعه اشتغال زایی موجب افزایش بیکاری در جامعه و افزایش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری خواهد شد که در نهایت باید هزینه‌های چندین برابری برای حل این آسیب‌ها انجام داد.

وی گقت: گروه صنعتی وی در ۳۷ سال قبل راه اندازی شده و اکنون با ۱۴ شرکت اقماری در حوزه اکتشاف و استخراج در معادن مجموعه صنایع دارویی و غذایی ، شرکت نانوساختار به عنوان یک شرکت منحصر به فرد، شرکت فروسیلیس با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی و ... در حال ادامه فعالیت است.

پویان بر حل مشکلات این شرکت در حوزه‌های تامین آب و برق، اراضی و بانکی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود که نیاز‌های شرکت‌های استان از ظرفیت‌های داخلی تامین گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار